خانهاخبار
رندر ریلمی X2 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

رندر ریلمی X2 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

در تاریخ 15 اکتبر از گوشی Realme X2 Pro رونمایی می‌شود. به تازگی رندر ریلمی X2 پرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۷/۱۶

ریلمی ایکس 2 پرو یکی از گوشی‌های موردانتظار سال جاری میلادی محسوب می‌شود. این دستگاه در تاریخ 15 اکتبر در چین و کشورهای اروپایی عرضه می‌شود. تا به امروز شاهد انتشار برخی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند بودیم. به تازگی رندر رسمی این دستگاه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و همچنین مشخصات فنی آن توسط TENAA در فضای مجازی منتشر شده است که ما را بیش از پیش با آن آشنا می‌کند.

قدرت گوشی ریلمی X2 پرو توسط چیپست اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود. این دستگاه از صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند چینی شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای 64، 13، 8 و 2 مگاپیکسلی خواهیم بود. انرژی این محصول توسط دو باتری 1950 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. بر اساس اطلاعات گذشته، صفحه نمایش این اسمارت فون دارای رفرش ریت 90 هرتز است، از حافظه داخلی UFS 3.0 بهره می‌برد، قابلیت زوم اپتیکال 20X را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 50 واتی است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اسپیکر استریو با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموش اشاره کرد.

image

از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی میان گوشی‌های ریلمی ایکس 2 پرو و اوپو Reno Ace وجود دارد، با این تفاوت که نماینده اوپو دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است و از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند. بد نیست بدانید که به تازگی اطلاعات رسمی پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی توسط گوشی Reno Ace را نقض کرده است؛ با این حال بسیاری از گزارش‌ها همچنان به حضور این فناوری در پرچمدار آینده اوپو اصرار دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)