خانهاخبار
وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن در راه است

وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن در راه است

به تازگی تیزر وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن در توییتر منتشر شده است. این تیزر، جعبه گوشی هوشمند آینده وان پلاس را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۸/۷/۱۶

چند روز پیش شرکت وان پلاس از پرچمدار جدید خود با نام وان پلاس 7T رونمایی کرد. با وجود معرفی این گوشی هوشمند، وان پلاس مراسم بزرگی را برای روز پنجشنبه در شهر لندن تدارک دیده است. تمرکز این شرکت در این مراسم روی گوشی‌های سری وان پلاس 7T خواهد بود. در این مراسم به احتمال زیاد با گوشی‌های وان پلاس 7 تی پرو و وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن ملاقات می‌کنیم. به تازگی تیزر گوشی دوم در توییتر منتشر شده است.

مدیر عامل وان پلاس، Pete Lau در حساب توییتری خود تصویری را منتشر کرده که جعبه وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن را به نمایش می‌گذارد. این گوشی هوشمند از اواخر ماه جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. جعبه این گوشی هوشمند دارای طرح فیبر کربنی است و از رنگ نارنجی نیز بهره می‌برد. استفاده از رنگ نارنجی را در گذشته در جعبه گوشی وان پلاس 6T مک‌لارن ادیشن مشاهده کرده بودیم. لازم به ذکر است؛ جعبه وان پلاس 7 تی پرو طراحی متفاوتی نسبت به نسخه مک‌لارن آن خواهد داشت.

طراحی وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن باید یکسان با نسخه استاندارد آن باشد. بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی‌های هوشمند به صفحه نمایش 6.7 اینچی خمیده Fluid AMOLED با رفرش ریت 90 هرتز مجهز می‌شوند. حاشیه‌های کمی در اطراف این نمایشگر حضور خواهد داشت و همچنین وان پلاس برای آن‌ها دوربین سلفی پاپ آپ در نظر می‌گیرد. در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند، این محصولات از سیستم فوکوس لیزری جدیدی برای دوربین اصلی خود بهره می‌برند. دوربین اصلی این دو گوشی هوشمند نسبت به وان پلاس 7 پرو تغییری را تجربه نمی‌کند.

وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن به دوربین اصلی سه گانه مجهز می‌شوند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال است. سنسور دوم 8 مگاپیکسلی و از نوع تله فوتو است. این سنسور قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین دارای لرزشگیر اپتیکال است. سنسور سوم، 16 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید با زاویه دید 117 درجه است.

image

قدرت وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن را بدون هیچ شکی چیپست اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌کند که توسط 12 گیگابایت رم همراهی می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در نسخه پایه دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد و در بالاترین نسخه خود با 512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش برسد. وان پلاس 7T اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که با سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، بنابرین وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن نیز دارای این سیستم عامل به همراه Oxygen OS خواهد بود.

انرژی گوشی هوشمند جدید وان پلاس را به احتمال زیاد یک باتری 4085 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع است. وان پلاس به تازگی از تکنولوژی شارژ سریع Warp Charge 30T رونمایی کرده است؛ با این حال شاید برای گوشی مخصوص خود از یک فناوری ویژه استفاده کند تا سرعت شارژ بالاتری داشته باشد. این اسمارت فون از نسل پنجم شبکه تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. گوشی وان پلاس 7 پرو با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد.

وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن به همراه نسخه استاندارد خود در تاریخ 10 اکتبر معرفی می‌شود. برخلاف نسخه استاندارد، مدل 5G این گوشی هوشمند در بازارا ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می‌شود. بر اساس برخی شایعات، این دستگاه به صورت انحصاری توسط ورایزن در این کشور به فروش می‌رسد. وان پلاس 7 پرو 5G با قیمت 840 دلار توسط اسپرینت به فروش می‌رسد و با توجه به این موضوع که سال گذشته نسخه مک‌لارن پرچمدار وان پلاس نسبت به نسخه استاندارد آن 70 دلار گران‌تر بود، انتظار می‌رود وان پلاس 7T پرو 5G مک‌لارن ادیشن با قیمت پایه 899 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد که با توجه به مشخصات فنی و پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، منطقی به نظر می‌رسد. در حال حاضر بسیاری از پرچمداران مطرح بازار با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، قیمت بالاتری نسبت محصول آینده وان پلاس دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)