خانهاخبار
کو: افزایش 10 درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه نخست 2020 به لطف عرضه آیفون SE 2

کو: افزایش 10 درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه نخست 2020 به لطف عرضه آیفون SE 2

تحلیل‌گر سرشناس و معتبر امور اپل، مینگ-چی کو، در گزارش تازه‌ای به طرح این موضوع می‌پردازد که با توجه به عرضه احتمالی آیفون SE 2 در سه‌ماهه نخست 2020 میزان فروش آیفون افزایشی 10 درصدی را تجربه خواهد کرد.
۱۳۹۸/۷/۱۵

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر مشهور شرکت TF Securities، اخیرا با انتشار گزارش جدیدی پیش‌بینی کرده که اپل در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ به موجب استقبال خوب کاربران از آیفون ۱۱ ده درصد بیشتر آیفون می‌فروشد و در همین سه‌ماهه شاهد عرضه آیفون SE 2 خواهیم بود.

کو به‌لحاظ تقویمی انتظار دارد در این بازه زمانی چیزی حدود ۷۰ تا ۷۵ میلیون آیفون جدید (آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو) فروخته شود. البته او معتقد است که این رقم می‌توانست بالاتر باشد، اگر محدودیت‌های تامین وجود نداشت.

کو با تایید سایر گزارشات می‌گوید اپل میزان سفارشات خود را از برخی تامین‌کنندگان به خاطر استقبال خوب مصرف‌کنندگان از گوشی‌های جدید این شرکت افزایش داده است. افزایش فروش دستگاه‌های این شرکت در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۰ نیز ادامه خواهد داشت.

تحلیل‌گر شرکت TF Securities به طور دقیق انتظار دارد اپل تا پیش از آغاز سال حدود ۴۰ میلیون آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس بفروشد. این رقم کمتر از فروش ۴۳ میلیون عددی آیفون XS و آیفون XS مکس است، اما این مسئله صرفا به خاطر محدودیت تامین محصولات جدید اپل رخ خواهد داد.

مینگ-چی کو باور دارد که آیفون ۱۱ به راحتی عملکرد آیفون XR را در سال گذشته پشت سر خواهد گذاشت. او می‌گوید این محصول چیزی حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون دستگاه می‌فروشد، در حالی که آیفون XR پارسال در همین پنجره زمانی فقط ۲۵ میلیون دستگاه فروخته بود. یکی از عوامل موثر در این اتفاق استقبال بیشتر کاربران به دلیل قیمت پایه پایین‌تر است؛ البته نباید فراموش کرد که آیفون XR تا اواخر اکتبر ۲۰۱۸ وارد بازار نشد، اما آیفون ۱۱ یک ماه زودتر به بازار آمده است.

کو انتظار دارد که آیفون SE 2 نیز در ابتدای سال ۲۰۲۰ معرفی شود. او در گزارش قبلی خود گفته بود که این گوشی از نظر طراحی ظاهری شبیه آیفون ۸ خواهد بود اما مشخصات داخلی آن مثل پردازنده ارتقا خواهد یافت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)