خانهاخبار
قیمت احتمالی سری پیکسل 4 با افزایش جزئی در کانادا مشخص شد

قیمت احتمالی سری پیکسل 4 با افزایش جزئی در کانادا مشخص شد

افشاگر معروف، ایوان بلس، در پستی در توئیتر خود از قیمت تمامی مدل‌های سری پیکسل 4 در کانادا پرده برداشت. این قیمت‌ها نسبت به مدل‌های سال گذشته کمی بیشتر شده است.
۱۳۹۸/۷/۱۵

یکی از اطلاعاتی که هنوز از سری پیکسل ۴ به بیرون درز پیدا نکرده، قیمت این تلفن‌های هوشمند است. با توجه به این که حدود یک هفته تا برگزاری رویداد Made by Google 2019 فاصله داریم، اکنون در گزارشی تازه به قیمت‌های احتمالی پیکسل ۴ در کشور کانادا اشاره شده که ظاهرا کمی گران‌تر از پیکسل‌های سال گذشته است.

افشاگر معروف، ایوان بلس، صبح امروز در توئیتی از قیمت تمام مدل‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال در کانادا خبر داده است (قیمت‌های زیر با واحد دلار کانادا ذکر شده):

  • پیکسل ۴ ۶۴ گیگی: ۱۰۴۹ دلار
  • پیکسل ۴ ۱۲۸ گیگی: ۱۱۹۹ دلار
  • پیکسل ۴ ایکس ال ۶۴ گیگی: ۱۱۹۹ دلار
  • پیکسل ۴ ایکس ال ۱۲۸ گیگی: ۱۳۵۹ دلار

قیمت موبایل ۵.۷ اینچی گوگل با ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت از ۱۰۴۹ دلار کانادا (معادل ۷۸۸ دلار آمریکا) شروع می‌شود. این قیمت در مقایسه با قیمت ۹۹۹ دلاری پیکسل ۳ حدود ۵۰ دلار بیشتر است. قیمت پیکسل ۴ ایکس ال ۱۱۹۹ دلار کانادا (معادل ۹۰۰ دلار آمریکا) در نظر گرفته شده که حدود ۷۰ دلار از پیکسل ۳ ایکس ال با قیمت ۱۱۲۹ دلار گران‌تر است.

این افزایش قیمت به طور کلی آن قدرها محسوس به نظر نمی‌رسد و احتمالا تا حدی به خاطر نوسانات نرخ ارز در سال اخیر میان دلار کانادا و آمریکا اتفاق افتاده است. در نتیجه این قیمت‌گذاری احتمالا تاثیری روی قیمت‌های آمریکایی یا جهانی پیکسل نخواهد داشت.

قیمت پیکسل ۳ در آمریکا از ۷۹۹ دلار شروع و با دو برابر شدن ظرفیت داخلی ۱۰۰ دلار به این قیمت اضافه می‌شود. قیمت مدل پایه پیکسل ۳ ایکس ال هم از ۸۹۹ آغاز می‌گردد. انتظار داریم که سری پیکسل ۴ از نظر سخت‌افزاری به رم و پردازنده قوی‌تر، دوربین‌های بیشتر و سنسورهای جدید مثل سنسور رادار-محور Soli مجهز شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)