خانهاخبار
کاربران نتفلیکس به اپل تی وی پلاس مهاجرت نخواهند کرد!

کاربران نتفلیکس به اپل تی وی پلاس مهاجرت نخواهند کرد!

رقابت سرویس های استریم این روزها بسیار هیجان انگیز شده و کمپانی اپل با ارائه سرویس +Apple TV خود را به داخل این گود انداخته است.
۱۳۹۸/۷/۱۴

تیم کوک در یکی از کنفرانس های اخیر خود، از سرویس اپل تی وی پلاس رونمایی کرد و کاربران برای برخورداری از آن، باید ماهانه 4.99 دلار پرداخت کنند. اهالی کوپرتینو با ارائه چنین سرویسی، به جنگ رقبایی همچون Netflix و HBO خواهند رفت.

برخی افراد به صورت ماهانه، مبلغی را کنار می گذارند تا در یکی از سرویس های استریم آنلاین ثبت نام کرده و از خدمات آن ها برخوردار شوند، اپل تی وی پلاس نیز یکی از این سرویس ها به حساب می آید. اما در آخرین تحقیقاتی که به عمل آمده، ظاهرا اغلب کاربران نتفلیکس از این سرویس راضی بوده و قصد ندارند تا اشتراک خود را از بین برده و به سرویس +Apple TV نقل مکان کنند.

برخی کاربران Netflix در برنامه ریزی های خود، استفاده از یک یک سرویس دیگر را نیز گنجانده اند که اپل تی وی پلاس نیز می تواند یکی از گزینه ها به حساب آید. به این ترتیب کمتر کسی به سراغ برنامه های تلویزیونی خواهد رفت و اغلب مردم به سمت سرویس های استریم کوچ خواهند کرد.

image

 

رقابت در عرصه استریمینگ به طرز شگفت انگیزی در حال داغ شدن است و در آینده نزدیک، مسلما شاهد ارائه خدمات بیشتر و بهتری خواهیم بود. اپل تی وی پلاس و دیزنی پلاس در آینده نزدیک ارائه خواهند شد و از طرف دیگر، سرویس HBO Max نیز در راه است.

اگر از جمله کاربران نتفلیکس هستید، آیا برنامه ای برای مهاجرت به سرویس های دیگر از جمله اپل تی وی پلاس دارید؟ یا از خدمات Netflix راضی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)