خانهاخبار
معرفی لپتاپ جدید اچ پی Spectre x360 13

معرفی لپتاپ جدید اچ پی Spectre x360 13

کمپانی اچ پی روز گذشته لپتاپ جدید خود را از سری Spectre x360 13 در دو نسخه رسما معرفی کرد. نسخه سطح بالای این محصول هوشمند تازه از وضوح تصویر تا 4K پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تنظیمات وضوح تصویر دستگاه خود را با توجه به محتوای نمایشی تغییر دهند.
۱۳۹۸/۷/۱۲

کمپانی اچ پی از تازه‌ترین لپتاپ 2 در یک Spectre x360 13 خود رونمایی کرد. این نسخه 2019 با حاشیه‌های باریک، ابعاد کوچک‌تر و نمایشگر اولد 13 اینچی با پشتیبانی از بیشینه وضوح تصویر 4K طراحی شده است. دستگاه هوشمند مذکور همچنین شبکه ارتباطی بهبودیافته و چیپست پردازنده اینتل کور نسل دهم دارد. لپتاپ جدید Spectre x360 13 همچنین از باتری با دوامی در مقایسه با سایر لپتاپ‌های رقیب خود برخوردار شده است. به لطف طراحی حاشیه‌های باریک، نسبت تصویر به بدنه در این دستگاه هم به 90 درصد رسیده است. از طرفی برخلاف طراحی این حاشیه‌های باریک، کمپانی اچ پی دوربین سلفی با ضخامت 2.2 میلی متر با پشتیبانی از Windows Hello در بدنه این لپتاپ تازه تعبیه کرده است. این کمپانی همچنین ادعا می‌کند که Spectre x360 13 بهترین‌ لپتاپی به شمار می‌رود که این سازنده تا به حال معرفی کرده است.

image

 

براساس ادعای اچ پی، لپتاپ جدید Spectre x360 13 از اواخر ماه جاری میلادی (اکتبر) با قیمت حداقل 1099 دلار روانه بازار می‌شود. نسخه‌های مختلف این محصول هوشمند در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس کاربران علاقه مند قرار می‌گیرد. این کاربران همچنین می‌توانند نمایشگر امن درونی Sure View Gen3 را برای خود تهیه کنند اما ظاهرا این محصول از ژانویه سال آینده قابل دریافت خواهد بود. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، کاهش 13 درصدی در طراحی حاشیه‌های نمایشگر این لپتاپ جدید از برجسته‌ترین نکته‌ها در آن است.

لپتاپ اچ پی Spectre x360 13 در کنار حاشیه‌های باریکش در نمایشگر همچنین در بالاترین کانفیگ خود از پنل اولد با وضوح تصویر بیشینه 4K پشتیبانی می‌کند که همچنین از 400 نیت روشنایی و True Black HDR هم بهره می‌برد. این لپتاپ از قابلیتی به نام Display Control بهره می‌برد که کاربران را قادر می‌سازد در تنظیمات نمایشگر را طیف نوری متفاوت تغییر دهند. برای مثال، کاربران می‌توانند تنظیمات پنل نمایش را از DCI-P3 به sRGB یا به Adobe RGB با توجه به محتوای نمایش تغییر دهند. نسخه استاندارد لپتاپ جدید اچ پی نمایشگر FHD LED، پردازنده نسل دهم اینتل Core i5 1035G1، 8 گیگابایت رم LPDDR4 و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD دارد.

image

 

نسخه سطح بالای Spectre x360 13 با نمایشگر اولد 4K از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 1065G7 قدرت می‌گیرد و 16 گیگابایت رم و همچنین تا 1 ترابایت حافظه داخلی NVMe SSD دارد. نسل دهم پردازنده‌های اینتل Ice Lake از پردازنده گرافیکی تازه Iris Plus هم قدرت می‌گیرد. هر دو نسخه به مموری 32 گیگابایتی Optane هم مجهز هستند. کمپانی اچ پی درباره لپتاپ جدید خود گفته است که باتری آن با نمایشگر فول اچ دی حدودا 22 ساعت دوام می‌آورد اما نسخه مجهز به نمایشگر اولد احتمالا دوام کمتری دارد زیرا این تکنولوژی انرژی بیشتری را مصرف می‌کند. سایر امکانات لپتاپ اچ پی Spectre x360 13 شامل میکروفون، سوییچ خاموش کردن دوربین، Intel Wi-Fi 6، LTE 4 در 4 Gigabit انتخابی و تاچ پد Windows Precision می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)