خانهاخبار
هدفون بیسیم Surface Earbuds با قیمت 249 دلار معرفی شد

هدفون بیسیم Surface Earbuds با قیمت 249 دلار معرفی شد

مایکروسافت امروز هدفون بیسیم جدیدی به نام Surface Earbuds را معرفی کرد که با قیمت 249 دلار از اواخر سال 2019 به بازار می‌آید و قابلیت‌های جالبی مثل سازگاری با نرم‌افزار آفیس را ارائه می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۱۰

مایکروسافت امروز در کنار تبلت، لپتاپ و تلفن هوشمند جدید خود از هدفون بیسیم تازه‌ای به نام Surface Earbuds رونمایی کرد که به جمع هدفون‌های بدون نویز این شرکت می‌پیوندد. سرفیس ایربادز به طور اختصاصی برای گوش دادن به موسیقی و کارکردهای صوتی بهینه‌سازی شده تا حتی بتواند با نرم‌افزار آفیس کار کند.

هر کدام از گوشی‌های این هدفون بیسیم دو میکروفون داخلی دارد که به کاهش نویز در هنگام صحبت کردن کمک می‌کند. سرفیس ایربادز به خوبی قادر است صحبت‌های کاربر را به متن تبدیل کرده و آن‌ها را مثلا در آفیس مکتوب کند.

image

مایکروسافت می‌گوید این دستگاه می‌تواند در تمام طول روز همراه شما باشد. با سرفیس ایربادز می‌توانید هشت ساعت به طور مداوم آهنگ گوش کنید و کیس همراه آن هم قادر است دو بار هدفون شما را به طور کامل شارژ کند. این دستگاه از ژست‌های لمسی و سوایپ پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوانید با آن تعامل داشته باشید.

گفته شده که با این دستگاه در اندروید به سادگی می‌توانید اسپاتیفای را باز کنید و آهنگ مورد نظر خود را گوش دهید. هیچ نیازی به استفاده از نمایشگر نیست. همچنین با این دستگاه می‌توانید در ارائه‌های خود کپشن لحظه‌ای بنویسید و یا اسلایدهای پاورپوینت را جابجا کنید.

image

طراحی این دستگاه شکل بسیار ویژه و متفاوتی دارد که ممکن است به مذاق هر کاربری خوش نیاید. مایکروسافت می‌گوید آن‌ها ارگونومی‌ها و وزن‌های مختلفی را آزمایش کرده‌اند، اما در نهایت طراحی ساده‌ای را برگزیده‌اند که از توازن و تعادل خوبی برخوردار است. این دستگاه به شکلی مناسب داخل گوش شما قرار می‌گیرد و به موجب طراحی منحصر به فردش به راحتی از گوش کاربر نمی‌افتد.

سرفیس ایربادز اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۲۴۹ دلار وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)