خانهاخبار
مهاجرت از اندروید به آیفون 11؛ سریع ترین روش چیست؟

مهاجرت از اندروید به آیفون 11؛ سریع ترین روش چیست؟

همان طور که می دانید، آیفون 11 اخیرا به بازار عرضه شد و هم اکنون نیز برخی از هم وطنان از آن ها استفاده می کنند. اما راحت ترین روش برای انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون چیست؟
۱۳۹۸/۷/۱۰

اگر از آن دسته افرادی باشید که تا به حال از گوشی های اندرویدی استفاده می کردید و با معرفی آیفون 11 یا مدل های پرو آن، تصمیم گرفته اید تا به iOS کوچ کنید، مطمئنا داستان انتقال اطلاعات برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا در این مطلب می خواهیم یکی از سریع ترین روش ها برای انتقال اطلاعات میان گوشی های اندرویدی و آیفون را با شما مرور کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

در این پروسه، کلیه مخاطبین، تاریخچه پیام ها (اس ام اس ها)، بوکمارک ها، اکانت های ایمیل، رویداد های تقویم، تصاویر، ویدئو ها و کلیه اپلیکیشن های رایگانی که روی اپ استور موجود هستند، به آیفون انتقال پیدا می کنند. در مراحل تست، دریافتیم که این روش با دستگاه های اندرویدی (نسخه 8.1 به بالا) به صورت کامل سازگار است. اما گوشی هایی که اندروید نسخه 9 روی آن ها نصب شده است، امکان اتصال میان آن ها در حال حاضر وجود ندارد.

پیش از آن که بخواهیم اطلاعات میان دو گوشی را انتقال دهیم، به یاد داشته باشید که هر دو دستگاه از میزان شارژ مناسبی برخوردار باشند.

زمانی که شارژ گوشی اندرویدی به حداکثر رسید، آن را به وای فای متصل کنید. اگر از مرورگر گوگل کروم روی گوشی خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که آخرین آپدیت آن روی دستگاه نصب شده باشد.

حالا اپلیکیشن Move to iOS را از پلی استور گوگل دانلود نصب کنید. گوشی آیفون خود را روشن کرده، مراحل اعمال تنظیمات را پیش ببرید تا به مرحله Apps & Data برسید. گزینه Move Data from Android را انتخاب کنید.

حالا یک کد 6 یا 10 رقمی روی آیفون به شما نمایش داده می شود. به سراغ گوشی اندرویدی رفته، کد نمایش داده شده را در آن وارد کنید.

image

 

حالا می توانید اطلاعاتی که نیاز به انتقال دارید را در صفحه جدید انتخاب کرده و روی Next ضربه بزنید.

این روند مدت زیادی به طول می انجامد. لذا پیشنهاد می کنیم آن را هنگام خواب و زمانی که مدت زیادی به گوشی احتیاج ندارید، انجام دهید. به یاد داشته باشید تا زمانی که خط لودینگ روی نمایشگر آیفون به انتها نرسید، این روند با موفقیت به پایان نرسیده است، حتی اگر پیغام موفقیت آمیز روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی ظاهر شود!

به یاد داشته باشید که موزیک ها، کتاب ها و فایل های پی دی اف موجود روی گوشی اندرویدی، باید به صورت دستی انتقال یابند. چنین کاری با نرم افزار ShareIt به راحتی امکان پذیر است.

برای انتقال فایل از گوشی با سیستم عامل اندروید 9 یا بالاتر، پیشنهاد اولیه ما همان نرم افزار Move to iOS است. اگر این روش پاسخگو نبود، اپلیکیشن AnyTrans به کمک شما خواهد آمد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)