خانهاخبار
پیش‌بینی رشد 28.6 درصدی فروش ساعت‌های هوشمند در سال 2020

پیش‌بینی رشد 28.6 درصدی فروش ساعت‌های هوشمند در سال 2020

بر اساس گزارشی که به تازگی به اینترنت راه پیدا کرده، فروش ساعت‌های هوشمند سال آینده میلادی رشد 28.6 درصدی خواهد داشت.
۱۳۹۸/۷/۹

به تازگی گزارشی از سوی TrendForce در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که خبر از افزایش فروش کلی ساعت‌های هوشمند در سال آینده میلادی نسبت به سال 2019 می‌دهد. بر اساس این گزارش، باید منتظر افزایش 28.6 درصدی فروش این محصولات در بازار باشیم. یکی از دلایل اصلی این افزایش فروش را باید مربوط به فروش بیشتر ساعت‌های هوشمند اپل بدانیم. در کنار معرفی نسل جدید اپل واچ، قیمت نسخه‌های پیشین آن نیز با کاهش همراه شده که این موضوع نیز دلیل دیگری بر افزایش فروش این محصولات است. TrendForce در گزارش خود به عوامل افزایش فروش ساعت‌های هوشمند در سال آینده میلادی اشاره کرده است.

در صورتی که این گزارش به حقیقت بپیوندد، شاهد رشد بالایی در این بازار خواهیم بود. بر اساس این گزارش، سال آینده فروش ساعت‌های هوشمند به 80.55 میلیون دستگاه می‌رسد. انتظار می‌رود فروش کلی این محصولات در سال جاری میلادی برابر با 62.63 میلیون دستگاه باشد. همانطور که در قبل ذکر شد، اپل واچ نقش اساسی در این افزایش فروش ایفا خواهد کرد. این موضوع از سوی تحلیلگر بخش گجت‌های پوشیدنی TrendForce، Jason Tsai اعلام شده است. در صورتی که اخبار مربوط به اسمارت واچ‌ها را دنبال کرده باشید، از این موضوع اطلاع دارید که اپل واچ محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد.

image

سامسونگ و سیستم عامل Wear OS گوگل نیز نقش بالایی در بازار دارند؛ با این حال با توجه به آمارهای فروش، اپل عملکرد بسیار بهتری را از خود نشان می‌دهد. در حالی که فروش 80.55 میلیون ساعت هوشمند یک موفقیت بزرگ برای شرکت‌های سازنده محسوب می‌شود، همچنان کمتر از 100 میلیون دستگاه در سال است. شرکت TrendForce پیش‌بینی کرده تا سال 2022 این میزان فروش را شاهد خواهیم بود. در حقیقت گزارش TrendForce به فروش 113 میلیون ساعت هوشمند در سال 2022 اشاره کرده است. در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد، اپل در سال‌های آینده همچنان سهم بالایی از این بازار در اختیار خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)