خانهاخبار
احتمال معرفی میزو 16T در اواخر ماه اکتبر

احتمال معرفی میزو 16T در اواخر ماه اکتبر

بر اساس اطلاعات جدید، گوشی مخصوص بازی میزو 16T اواخر ماه اکتبر از راه می‌رسد.
۱۳۹۸/۷/۹

ماه گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی میزو 16S بودیم. بنابر اطلاعات جدید، انتظار می‌رود این کمپانی چینی اواخر ماه اکتبر از گوشی گیمینگ جدید خود با نام میزو 16T رونمایی کند. استفاده از حرف T به معنای توربو است. احتمالا این گوشی هوشمند برای رقابت با دستگاه‌هایی مانند رد مجیک 3S و بلک شارک 2 پرو وارد بازار می‌شود. در اوایل ماه جاری میلادی این محصول با شماره مدل M928Q موفق به کسب تاییدیه TENAA شده بود. بر اساس این تاییدیه، قدرت میزو 16T توسط پردازنده اسنپدراگون 855 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز تامین می‌شود و خبری از استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس در این اسمارت فون نیست.

انرژی میزو 16T را یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12، 8 و 5 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. وزن این دستگاه به 183 گرم می‌رسد که با توجه به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، کاملا قابل قبول است. اگرچه قدرت این اسمارت فون توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می‌شود اما قیمت آن می‌تواند خریداران زیادی را نسبت به خرید آن ترغیب کند. در اوایل سال جاری میلادی مدیر عامل شرکت میزو، Jack Wong اعلام کرد که گوشی میزو 16T با قیمتی در محدوده 280 تا 350 دلار به فروش می‌رسد که ارزان‌تر از گوشی‌های شیائومی بلک شارک 2 پرو و نوبیا رد مجیک 3S است.

image

در حال حاضر میزو 16S به عنوان پرچمدار این برند در بازار به فروش می‌رسد؛ با این حال قادر به رقابت با پرچمداران جدید و مطرح بازار مانند شیائومی Mi 9 Pro 5G و یا گوشی‌های سری هوآوی میت 30 نیست. با توجه به رقابت فشرده در بازار چین، باید منتظر ماند و دید این گوشی هوشمند جدید چه امکاناتی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، البته قیمت پایین آن خود می‌تواند دلیلی بر فروش بالای آن باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)