خانهاخبار
اپلیکیشن جدید Uber با قابلیت های جذاب از راه رسید

اپلیکیشن جدید Uber با قابلیت های جذاب از راه رسید

کمپانی Uber به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن خود را به همراه ویژگی های فوق العاده در اختیار کاربران گذاشته است.
۱۳۹۸/۷/۸

اپلیکیشن Uber از جمله عناوین مشهور در دنیا به حساب می آید و حالا شاهد ارائه آپدیت جدیدی برای آن هستیم که ویژگی های جذابی را نیز با خود به همراه دارد.

در رابط کاربری جدید این اپلیکیشن، شاهد اضافه شدن آیکون های جدیدی مانند Get a ride و Order food هستیم و به مرور، این سرویس های به آن اضافه خواهند شد. یکی از مهم ترین تغییرات اعمال شده، اضافه شدن گزینه Verify Your Ride است.

به این ترتیب افرادی که ماشینی را درخواست می کنند، می توانند یک کد 4 رقمی دیجیتال را دریافت کرده و آن را با راننده ماشین چک کنند و به این ترتیب، مطمئن خواهند شد که به ماشین صحیح ورود کرده اند. راننده خودرو تنها زمانی قادر به حرکت خواهد بود که کد 4 رقمی دیجیتال توسط وی وارد شده و در سیستم تأيید شود. مسئولان اوبر قصد دارند تا در زمینه امنیت مشتریان، پا را فراتر گذاشته و در آینده نزدیک، فناوری جدیدی را ارائه دهند که به کمک پخش امواج صوتی، ورود مسافران به خودروهای درست را تأیید کنند.

image

 

ارسال پیام به 911 را می توان از دیگر قابلیت های نسخه جدید اپلیکیشن Uber به حساب آورد که به کاربران اجازه می دهد تا ضمن ارسال یک پیام متنی به 911، نام سازنده خودرو، مدل ماشین و محل خود را در اختیار بگذارند.

قابلیت هشدار ورود به خطوط راندن دوچرخه از ماه اکتبر به صورت رسمی آغاز به کار می کند و به رانندگان در این زمینه تذکر خواهد داد.

مسئولان اوبر همچنین اعلام کردند که تا ماه آینده، دورچه و اسکوتر سواران نیز روی نقشه نمایش داده خواهند شد و به این ترتیب، به رانندگان کمک خواهند کرد تا آن ها را شناسایی و از برخورد با آن ها اجتناب نمایند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

UNS

۱۳۹۸/۷/۱۰
اوبر چه ربطی به ما داره که آپدیت شده یا نشده و چی بهش اضافه شده
از اسنپ و تپسی بگو که روز ب روز پست رفت میکنن

محمد

۱۳۹۸/۷/۱۰
اینا چیه مینویسین، من هر روز اوبر میگیرم یه اپ کاملا ساده و معمولیه که کاملا متکی به گوکل مپه اون دکمه ۹۱۱ هم فقط جایگزین شماره گرفتنه سرویس اوبر فودم که خیلی وقته راه افتاده وریفای کردن راننده هم که مشخصه عکسشو اسمشو مدل ماشینشو پلاکش هست اسم و ادرس و تلفن رایدر هم تو اپ واسه راننده هست. چیز جدیدی نیست هر تبلیغاتی رو ترجمه نکنید.