خانهاخبار
اپلیکیشن تنظیم تم، والپیپر و ضبط صدای پیکسل 4 لو رفت

اپلیکیشن تنظیم تم، والپیپر و ضبط صدای پیکسل 4 لو رفت

در ادامه روند افشای اطلاعات مختلف از پیکسل 4، حالا شاهد لو رفتن اپلیکیشن‌های تنظیم تم، والپیپر و ابزار ضبط صدای این گوشی هوشمند هستیم. در این مطلب لینک دانلود این اپ‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم.
۱۳۹۸/۷/۷

یکی از مزایای اصلی اندروید نسبت به iOS و سایر رقبا امکانات شخصی‌سازی این سیستم عامل است. از لانچرهای شخص ثالث گرفته تا پوسته‌های شرکتی و حتی تغییر چیدمان صفحه خانگی، هیچ دو موبایل اندرویدی دقیقا شبیه یکدیگر نیست. حالا به لطف یکی از جدیدترین افشاهای مربوط به پیکسل ۴، می‌دانیم که گوگل امکانات شخصی‌سازی اندروید را با کمک چند اپلیکیشن جدید افزایش داده است.

در حال حاضر آن قدر اطلاعات درباره سری پیکسل ۴ منتشر شده که تقریبا به طور کامل می‌دانیم با چه چیزی طرف هستیم. اخیرا چند مورد از اپلیکیشن‌های این دستگاه هم منتشر شده که در ادامه نگاهی اجمالی به برخی از آن‌ها می‌اندازیم. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

اپلیکیشن تنظیم تم به کاربران اجازه می‌دهد شکل و حس پیکسل خود را به بهترین نحو ممکن مطابق سلیقه خود درآورند. برخی از امکانات این اپلیکیشن شامل تنظیم فونت در سراسر سیستم و تغییر شکل آیکن‌ها و رنگ‌ها می‌شود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند پیکربندی‌های مختلف خود را ذخیره کنند تا در صورت تمایل به راحتی میان آن‌ها جابجا شوند.

اگر دستگاهی دارید که آن را به اندروید ۱۰ آپدیت کرده‌اید و می‌خواهید از این قابلیت جدید استفاده کنید، کافی است تنظیمات بخش Developer Options را فعال کرده، به قسمت تم‌ها بروید و از گزینه‌های موجود برای شخصی‌سازی سیستم استفاده نمایید.

به‌علاوه، می‌توانید لانچر پیکسل را از این لینک دانلود و نصب کنید و منتظر فعال شدن موتور تم‌ها بمانید، چون این ویژگی هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

اپلیکیشن بعدی برنامه Google Wallpaper است که قرار است همزمان با معرفی پیکسل ۴ آپدیت جدیدی دریافت کند. در حال حاضر می‌توانید نسخه بتای این برنامه را از این لینک دانلود کنید. افزون بر این، می‌توانید فایل APK اپ Pixel Wallpapers 19 10 را از این لینک بگیرید تا امکان استفاده از والپیپرهای رنگی را داشته باشید و بتوانید آن‌ها را با تم دستگاه خود هماهنگ سازید.

اگر از بحث شخصی‌سازی‌های بصری خارج شویم، گوگل دست به طراحی اپلیکیشن تازه‌ای برای ثبت صدا زده و آن را Recorder نامیده است. کارکرد این برنامه بسیار ساده است: دکمه قرمز را از پایین صفحه لمس کنید تا فرآیند ضبط آغاز شود. وقتی فایل ذخیره شد امکان بازپخش یا اشتراک‌گذاری آن را در پیام‌رسان‌ها یا گوگل درایو خواهید داشت. اپ Recorder در انحصار پیکسل ۴ نیست، بنابراین از این لینک می‌توانید آن را نصب کنید.

انتظار می‌رود که این اپلیکیشن‌ها همزمان و همراه با پیکسل ۴ از طریق آپدیت اندروید ۱۰ برای نسل‌های قبلی سری پیکسل نیز عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)