خانهاخبار
شیائومی در حال تولید ردمی نوت 8T با اسنپدراگون 730G است

شیائومی در حال تولید ردمی نوت 8T با اسنپدراگون 730G است

بر اساس اعلام یکی از افشاگران توئیتری، شیائومی در حال کار روی تلفن هوشمندی به نام ردمی نوت 8T است که از پردازنده اسنپدراگون 730G استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۷

شیائومی حدود یک ماه پیش در بازار چین از سری جدید ردمی نوت ۸ رونمایی کرد. این سری شامل دو دستگاه بود: ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو. گوشی اول از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و دومی از هلیو G90T استفاده می‌کرد. حالا خبر رسیده که این شرکت مشغول کار روی نسخه جدیدی از این خانواده به نام ردمی نوت 8T است که از پردازنده اسنپدراگون 730G استفاده می‌کند.

این گزارش توسط موکول شارما منتشر شده که سابقه خوبی در انتشار اخبار دنیای فناوری دارد. بر اساس توئیت جدید او، شیائومی مشغول کار روی ردمی نوت 8T است و این دستگاه در واقع نسخه قدرتمندتر ردمی نوت 8 پرو خواهد بود، چرا که اسنپدراگون 730G از هلیو G90T قوی‌تر است.

متاسفانه به جز پردازنده اطلاعات دیگری از این گوشی در دست نداریم. البته اگر گزارشات صحیح باشد، در روزهای آتی باید منتظر اخبار بیشتری درباره این دستگاه باشیم. علاوه بر این، از آن‌جایی که گوشی هوشمند Realme X2 چند روز پیش با برخورداری از همین پردازنده معرفی شد، به نظر می‌رسد که ردمی 8T پاسخی به دستگاه مذکور باشد.

گفتنی است این احتمال وجود دارد که تلفن مورد بحث نسخه‌ای از ردمی نوت 8 پرو باشد که صرفا از پردازنده اسنپدراگون 730G استفاده می‌کند. بنابراین بعید نیست که شاهد حضور دوربینی مشابه نوت 8 پرو باشیم، اما تا زمانی که اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشود، نمی‌توانیم با قطعیت نظری بدهیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)