خانهاخبار
کمپانی فیت بیت در معرض فروش قرار گرفت؛ آیا گوگل از آن استقبال می کند؟

کمپانی فیت بیت در معرض فروش قرار گرفت؛ آیا گوگل از آن استقبال می کند؟

همزمان با پیشرفت هوآوی و شیائومی در عرصه فروش محصولات ساعت های هوشمند، به نظر می رسد که کمپانی فیت بیت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.
۱۳۹۸/۷/۲

طبق گزارش موسسه Canalys، اپل واچ یا همان ساعت هوشمند کمپانی اپل رفته رفته فروش بالاتری را تجربه می کند و در سه ماهه دوم سال 2019 با فروش 1.9 میلیونی، توانسته حدود 24.1 درصد از بازار را به خود اختصاص دهد و سالانه 18 درصد نیز به نرخ فروش این محصول اضافه می شود.

از طرف دیگر، کمپانی های دیگر مانند هوآوی و شیائومی نیز توانسته اند تا فروش بالایی را از آنِ خود کنند.و همین موضوع نیز سبب شده تا کمپاانی Fitbit با مشکلاتی در این عرصه مواجه شود.

طبق گزارش رویترز، از سال 2015 تا به این لحظه، فروش محصولات فیت بیت تا حدود 90 درصد کاهش پیدا کرده است. مسئولان فیت بیت به تازگی در نشستی که با سرمایه گذار خود (موسسه Qatalyst) برگزار کرده اند، ظاهرا به این نتیجه رسیده اند که باقی ماندن آن ها در این عرصه فایده ای نداشته و بهتر است که کمپانی فیت بیت تعطیل و به یک خریدار واقعی فروخته شود.

image

 

ظاهرا مدیران گوگل، تمایلاتی را در این مورد از خود نشان داده اند و موسسه Qatalyst نیز سعی دارند تا مدیراان فیت بیت را برای قبول کردن این پیشنهاد راضی کنند.

کمپانی گوگل در حال حاضر مشغول طراحی و توسعه سیستم عامل WearOS است، اما هیچ گونه محصولی توسط آن ها در این زمینه وارد خط تولید نشده است. هر سال، طرفداران سرسخت اندروید بر این باورند که ساعت هوشمندی با نام پیکسل واچ معرفی خواهد شد، اما متأسفانه چنین رویدادی تا به حال اتفاق نیوفتاده است.

در ماه ژانویه، کمپانی گوگل مبلغی معادل 40 میلیون دلار را برای خرید کمپانی فسیل (Fossil) هزینه کرد. این شرکت، وقت و زمان خود را صرف تولید نوع خاصی از ساعت های هوشمند می کرد. به این صورت که ظاهری کاملا شبیه به ساعت های قدیمی داشتند، اما تکنولوژی های امروزی در ساخت آنها به کار می رفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)