خانهاخبار
معرفی اسپیکر تسکو مدل TS 2363

معرفی اسپیکر تسکو مدل TS 2363

با معرفی اسپیکری از تسکو همراه شما هستیم که ظاهری کاملا متفاوت و اسپورت دارد در کنار اینکه امکانات متنوعی را برایتان به همراه می آورد.
۱۳۹۸/۷/۱

اسپیکرها علاوه بر اینکه باید صدای خوبی داشته باشند در بخش ظاهری هم باید زیبا باشند تا کاربران را برای خرید جذب کنند. تسکو یکی از فعال‌ترین برندها در تولید اسپیکرهای قابل حمل است که تنوع زیادی در این بخش دارد که تا به حال چند مدل از آن‌ها را به شما معرفی کردیم اما اسپیکری که امروز قصد معرفی آن را داریم مدلی کاملا متفاوت است. طراحی‌این اسپیکر تسکو، که TS 2363 نام دارد، شبیه به جلو پنجره خودروهای BMW است که طراحی‌ای کاملا متفاوت و اسپورت دارد.

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

اسپیکر قابل حمل تسکو مدل TS 2363

بدون شک اولین چیزی که در این محصول نظر شما را به خودش جلب می‌کند طراحی‌اش است. در قاب جلوی دستگاه دو تکه فلزی که با کروم پوشیده شده و رنگ نقره‌ای براق دارند دیده می‌شود که شبیه به جلو پنجره خودروهای بی ام و است. زیر این دو فلز پنجره‌ای، شبکه‌ای توری دیده می‌شود که در خودشان دو خروجی اسپیکر را جای داده‌اند. جنس بدنه دستگاه به صورت یکپارچه از پلاستیک ساخته شده و به رنگ مشکی است. این پلاستیک در زمان لمس حس نرمی را به کاربر منتقل می‌کند اما با ضربه زدن روی آن به خوبی متوجه می‌شوید که پلاستیک فشرده و سختی برایش به کار برده شده که به نظر می‌رسد روکشی نرم دارد.

image

وزن کم دستگاه یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت آن است. این اسپیکر تنها 445 گرم وزن دارد که می‌توانید به‌راحتی هر جایی با خودتان آن را حمل کنید بدون اینکه قرار باشد سختی بکشید.

مانند تمامی محصولات تسکو در این دستگاه هم طیف وسیعی از اتصالات را می‌توانید مشاهده کنید. پخش‌کننده‌های موزیک خودتان را با کمک بلوتوث یا آکس می‌توانید به این اسپیکر متصل کنید علاوه بر اینکه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی و درگاه USB هم وجود دارد که از طریق این درگاه می‌توانید حافظه‌های فلش خودتان را متصل کنید. یک درگاه دیگر هم روی بدنه دیده می‌شود که میکرو یو اس بی است و برای اتصال کابل شارژر به آن استفاده می‌شود. بالای درگاه میکرو یو اس بی یک LED قرار دارد که در زمان اتصال به شارژ یا هنگام هشدار دادن برای اتمام باتری و یا در نهایت برای زمانی که قرار است با بلوتوث به دستگاه متصل شوید روشن می‌شود.

image

این اسپیکر در کنار طیف گسترده‌ای که برای اتصالات دارد از رادیو و تماس هم پشتیبانی می‌کند. بالای اسپیکر 4 کلید دیده می‌شود که یکی از آن‌ها طراحی دایره‌ای دارد و سه کلید دیگر طراحی مربعی. کلید دایره‌ای برای خاموش و روشن کردن دستگاه استفاده می‌شود علاوه بر اینکه می‌توانید به کمک آن بین مودهای اسپیکر هم جا به جا شوید. سه کلید دیگر دو تا برای عوض کردن موزیک و البته کم و زیاد کردن صدا و یکی برای قطع و وصل موزیک یا قطع و وصل تماس به کار می‌رود.

image

داخل جعبه دستگاه هم کابل آکس و هم کابل میکرو یو اس بی قرار گرفته تا بتوانید به‌راحتی و بدون اینکه به دنبال کابل‌های اضافی باشید با این اسپیکر کار کنید.

باتری‌ای که برای 2363 در نظر گرفته شده هم ظرفیت مناسبی دارد که یک باتری 1200 میلی‌آمپر ساعتی است. این باتری می‌تواند تقریبا مدت زمانی در حدود 5 تا 6 ساعت بدون وقفه برایتان موزیک پخش کند علاوه بر اینکه می‌توانید زمانی که به برق متصل است و در حال شارژ شدن هم با آن موزیک گوش دهید.

image

در بخش کیفیت با محصولی کاملا سطح متوسط روبرو هستیم. زمانی که صدا کم باشد کیفیت در حد مطلوب است اما هر چه صدا را بلندتر کنید کیفیت هم کاهش نشان می‌دهد به خصوص صداهای بم سخت‌تر شنیده می‌شوند. اما در مجموع با توجه به هزینه‌ای که برای این محصول پرداخت می‌کنید از کیفیت ساخت، کیفیت پخش صدا و تنوع اتصالات نهایت رضایت را پیدا می‌کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۷/۷
بی ام و برلیانس!

worldedit

۱۳۹۸/۷/۱
انگار جلوپنجره بی‌ام‌و سری هفته