خانهاخبار
خبر خوشحال کننده iBSparks برای خریداران خانواده آیفون 11 و علاقمندان به جیلبریک

خبر خوشحال کننده iBSparks برای خریداران خانواده آیفون 11 و علاقمندان به جیلبریک

iBSparks که از جمله افراد مشهور در زمینه جیلبریک به حساب می آید، به تازگی خبری خوش برای دارندگان آیفون 11 و مدل های پرو آن اعلام کرده است.
۱۳۹۸/۷/۲

خانواده آیفون 11 چندی است که معرفی شده و از روز جعه بیست و نهم شهریور نیز در دسترس خریداران قرار گرفت. در حالی که برخی افراد که این محصول را خرید کرده اند، هنوز ذوق و شوق استفاده از آن را دارند، اما برخی دیگر شدیدا کمین کرده اند تا جیلبریک این دستگاه منتشر شود. حال باید بگوییم که احتمالا این سرویس در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

اوایل امروز، iBSparks که از جمله افراد مشهور در دنیای جیلبریک به حساب می آید، تصویری از اکسپلویت tfp0 در یکی از محصولات خانواده آیفون 11 را به اشتراک گذاشته است:

image

 

او در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که تنها سه دقیقه پس از دریافت آیفون درب منزل، موفق شده این اکسپلویت را اجرا کند. شایان ذکر است که iBSparks این اکسپلویت را مدت هاست که در چنته داشته و هنگام عرضه نسخه آزمایشی آزمایشی iOS 13.1، آن را در اختیار توسعه دهندگان برای تست قرار داد.

بد نیست بدانید که اکسپلویت tfp0 ضمن پشتیبانی از آخرین نسخه سیستم عامل آی او اس، از آیفون های قدیمی تر نیز پشتیبانی می کند.

هنوز مشخص نیست که iBSparks اکسپلویت کشف شده خود را باری ارائه جیلبریک در دسترس عموم قرار خواهد داد، یا آن را برای تحقیقات نزد خود نگه می دارد. اما کشف این حفره مطمئنا نقطه روشنی پیش روی کاربران آیفون های جدید یا نسخه های قدیمی تر خواهد گذاشت و آن ها را به ارائه جیلبریک برای iOS 13 یا آیفون های 2019 امیدوار می کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mashghazanfar

۱۳۹۸/۷/۲
بابا عجب خبر خوشحال کننده ای بود. بال درآوردم.