خانهاخبار
شیائومی Mi Mix Alpha با نمایشگر آبشاری احتمالا بیشترین نسبت صفحه به بدنه را دارد

شیائومی Mi Mix Alpha با نمایشگر آبشاری احتمالا بیشترین نسبت صفحه به بدنه را دارد

شیائومی با انتشار چند تصویر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی ویبو از وجود نمایشگر آبشاری در تلفن هوشمند Mi Mix Alpha خبر داد. این دستگاه ممکن است نسبت تصویر بیش از 100 درصدی داشته باشد.
۱۳۹۸/۶/۳۱

شیائومی چند روز مانده به مراسم ویژه خود که قرار است در تاریخ ۲ مهر برگزار شود، از اطلاعات بیشتری درباره گوشی هوشمند Mi Mix Alpha پرده برداشته است. این موبایل جانشین Mi Mix 3 خواهد بود و طراحی کاملا متفاوتی با می میکس ۳ دارد. با توجه به چند تصویری که صفحه شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده، می‌توانیم حدس و گمان‌هایی درباره این محصول داشته باشیم.

image

پوستر اول نام دستگاه و اشتیاق برای ادامه مسیر نوآوری در خط تولید محصولات سری میکس را نشان می‌دهد. در این‌جا کناره نمایشگر میکس آلفا را می‌بینیم که کنار جلد چند کتاب قرار گرفته است. با این حساب باید منتظر دستگاهی با لبه خمیده و شبیه به Vivo NEX 3 باشیم. علاوه بر این، با توجه به تبلیغات قبلی، میکس آلفا احتمالا بیشترین نسبت صفحه به بدنه را خواهد داشت.

از آن‌جایی که تنها ۳ روز به رویداد باقی مانده ممکن است در چند روز آینده شاهد اخبار و اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه و سایر محصولاتی باشیم که قرار است در مراسم ویژه شیائومی برگزار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین سبحانی

۱۳۹۸/۷/۵
این چی هست تمام برنده ها باید برند لونگ بندازند