خانهاخبار
انتشار اطلاعات جدید از فناوری شارژ سریع وان پلاس 7T

انتشار اطلاعات جدید از فناوری شارژ سریع وان پلاس 7T

بر اساس گزارشی جدید، گوشی وان پلاس 7T دارای 23 سرعت شارژ بیشتر در مقایسه با نسل گذشته خود است.
۱۳۹۸/۶/۳۰

در تاریخ 26 سپتامبر باید منتظر رونمایی از گوشی‌های سری وان پلاس 7T باشیم. در این تاریخ با تلویزیون وان پلاس نیز ملاقات می‌کنیم. در گذشته نه چندان دور مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو رندرهای وان پلاس 7T را در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود که البته پنل پشتی این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذاشتند.

image

امروز گزارش جدیدی در رابطه با این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که به فناوری شارژ سریع آن اشاره می‌کند. سرعت شارژ این دستگاه به لطف استفاده از فناوری شارژ سریع Warp Charge 3T، 23 درصد از وان پلاس 7 بیشتر است.

پیت لاو در صحبت با Techradar گفت:

به نظر ما فناوری شارژ سریع Warp Charge 3T، بهترین در این زمینه محسوب می‌شود. شما می‌توانید 23 درصد گوشی خود را سریع‌تر شارژ کنید، حتی اگر در زمان شارژ از آن استفاده کنید.

مدیر عامل وان پلاس به این موضوع اشاره کرد که این شرکت تنها برای اینکه اولین باشد، از یک فناوری استفاده نمی‌کند. لاو در رابطه با عدم حضور این فناوری در گوشی وان پلاس 7 پرو اعلام کرد:

ما به زمان برای بهبود آن نیاز داشتیم. به صورت مداوم این فناوری را مورد آزمایش قرار دادیم تا از عملکرد آن مطمئن شویم.

مدیر عامل وان پلاس به این موضوع اشاره کرده که فناوری شارژ سریع این شرکت با برندهای دیگر متفاوت است. در حالی که سایر محصولات دارای سیستم مدیریت انرژی در خود هستند، وان پلاس این سیستم را در آداپتور قرار می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود گوشی در زمان شارژ خنک باقی بماند. لازم به ذکر است؛ شارژ 30 واتی وان پلاس در مقایسه با شارژ 40 واتی هوآوی سرعت کمتری دارد. در آینده گوشی اوپو Reno Ace نیز با فناوری شارژ سریع 65 واتی از راه می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)