خانهاخبار
ساعت هوشمند Watch GT 2 معرفی شد

ساعت هوشمند Watch GT 2 معرفی شد

رویداد امروز هوآوی تنها به سری میت 30 محدود نیست و همان طور که انتظار می‌رفت این شرکت از چند محصول دیگر از جمله ساعت هوشمند Watch GT 2 نیز رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۶/۲۸

شرکت هوآوی امروز از نسل دوم ساعت هوشمند خود با نام Watch GT 2 رونمایی کرد. این دستگاه به دنبال ساعت محبوبی به بازار می‌آید که اولین بار سال گذشته با برخورداری از سیستم عامل LiteOS معرفی شده بود. در چند وقت اخیر تصاویر متعددی از این دستگاه منتشر شد، ولی کمتر کسی عملا از ویژگی‌های آن خبر داشت.

ساعت Watch GT 2 با نمایشگر همیشه روشن در دو اندازه ۴۶ و ۴۲ میلی متری به بازار می‌آید که نسخه بزرگ آن دقیقا مشابه سال قبل اما نسخه کوچکش کمی ریزاندام‌تر از Watch GT نسل اول است. نسخه ۴۲ میلی متری Watch GT 2 تاج کوچک‌تر و حاشیه کمتری دارد و از این حیث یادآور گلکسی واچ اکتیوی است که چند ماه پیش توسط سامسونگ معرفی شد.

image

نسخه ۴۲ میلی متری نمایشگری ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل دارد، در حالی که نسخه ۴۶ میلی متری مجهز به نمایشگری ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل است.

هوآوی برای اولین بار فراخوانی بلوتوث را به این ساعت هوشمند اضافه کرده است. علاوه بر این، می‌توانید تا فاصله ۱۵۰ متری از گوشی خود با این دستگاه تماس برقرار کنید. این غول بزرگ چینی می‌گوید حالا کاربران قادرند تا ۵۰۰ آهنگ را روی Watch GT 2 ذخیره کنند ولی تا زمانی که این محصول به بازار نرسد نمی‌توانیم از مقدار دقیق ظرفیت داخلی این ساعت مطمئن شویم.

image

Watch GT 2 می‌تواند تا ۱۵ ورزش مختلف از جمله دویدن، پیاده‌روی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و شنا را ردیابی کند. درون هر دو مدل این ساعت هوشمند چیپست Kirin A1 قرار گرفته که حاوی یک واحد پردازش بلوتوث پیشرفته برای مصرف انرژی کمتر و برقراری ارتباطات پایدارترِ بلوتوث به کار می‌رود.

هوآوی Watch GT 2 قادر است هر ۱۰ دقیقه یک‌بار بدون این که اثری روی عمر باتری بگذارد، ضربان قلب شما را ثبت کند. علاوه بر این، این ساعت می‌تواند الگوی خواب و تنفس شما را ردگیری کرده و گزارشات کاملی را بر همین اساس در اپلیکیشن Health در تلفن اندرویدی شما نمایش دهد.

image

عمر باتری نسخه دوم واچ جی‌تی برای استفاده‌های عادی حدود ۲ هفته است و اگر آن را در حالت Classic Mode قرار دهید این مقدار به یک هفته می‌رسد. البته این اعداد معمولا برای استفاده‌های سبک و خوش‌بینانه در نظر گرفته شده‌اند، بنابراین شما بهتر است چیزی در حدود ۱۵ تا ۳۰ ساعت استفاده معمولی را برای هر دو مدل این ساعت هوشمند در نظر بگیرید.

image

قیمت ساعت هوشمند Watch GT 2 برای نسخه ۶۴ میلی متری ۲۴۸ یورو و برای نسخه ۴۲ میلی متری ۲۲۹ یورو خواهد بود. این دستگاه از اکتبر امسال وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)