خانهاخبار
شیائومی از تلویزیون 70 اینچی Mi TV 4A با پشتیبانی از XiaoAI رونمایی کرد

شیائومی از تلویزیون 70 اینچی Mi TV 4A با پشتیبانی از XiaoAI رونمایی کرد

شیائومی امروز از تلویزیون هوشمند جدیدی از خانواده Mi TV 4A رونمایی کرد که اندازه‌ای 70 اینچی دارد و به صورت پیش‌فرض از XiaAI پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۶/۳۰

چند سالی است که شیائومی وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند شده و زیربرند آن‌ها، یعنی ردمی، هم ماه گذشته از اولین تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد. این شرکت حالا امروز از تلویزیونی ۷۰ اینچی از سری Mi TV 4A پرده‌برداری کرده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

تلویزیون جدید ۷۰ اینچی Mi TV 4A نمایشگری از نوع LCD با کیفیت 4K دارد که بدنه آن بسیار ظریف است و حاشیه‌های خیلی کمی اطرافش دیده می‌شود. این تلویزیونی به شکلی طراحی شده که اگر آن را روی دیوار آویزان کنید انگار یک نقاشی بزرگ بر روی دیوار خانه‌تان دارید.

این دستگاه به دستیار XiaoAI مجهز شده تا به راحتی بتوانید با آن در میان فیلم‌ها و برنامه‌های مورد نظر خود جستجو کنید و یا دستگاه‌های هوشمند خانگی خود را تحت کنترل درآورید. تلویزیون جدید شیائومی ۲ گیگ رم، ۱۶ گیگ حافظه داخلی و پردازنده ۶۴ بیتی به نام Amlogic دارد. سه درگاه HDMI، دو درگاه USB، یک ورودی AV و یک درگاه صوتی S/PDIF هم روی این دستگاه قرار گرفته است. به‌علاوه، این تلویزیون از صدای دالبی و dts-HD نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت Mi TV 4A هفتاد اینچی حدودا ۵۶۴ دلار است و از امروز رسما در فروشگاه آنلاین شیائومی و خرده‌فروشی‌هایی مثل جینگ‌دانگ، تی‌مال و سانینگ عرضه می‌شود. این دستگاه افزون بر انداره ۷۰ اینچی در مدل‌های ۳۲، ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۵۸ و ۶۵ اینچی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)