خانهاخبار
اپل 250 میلیون دلار دیگر روی کورنینگ سرمایه‌گذاری می‌کند

اپل 250 میلیون دلار دیگر روی کورنینگ سرمایه‌گذاری می‌کند

اپل قرار است حدود 250 میلیون دلار دیگر روی شرکت کورنینگ سرمایه‌گذاری کند تا ضمن حفظ روابط خود با این کمپانی به آن‌ها اجازه دهد امکان تحقیق و توسعه بیشتر برای تولید شیشه‌های مقاوم را داشته باشند.
۱۳۹۸/۶/۳۰

اپل در مراسم هفته گذشته خود به استفاده از محافظ گوریلا گلس کورنینگ در آیفون‌های جدیدش اشاره‌ای نکرد؛ محافظی که به ادعای خود کوپرتینویی‌ها «سخت‌ترین شیشه موجود در دنیا برای تلفن‌های هوشمند» است.

شرکت کورنینگ از زمان معرفی نسل اول آیفون به تامین شیشه مقاوم برای محصولات مختلف این شرکت می‌پردازد و تقریبا در هر دستگاهی می‌توانیم اثر حضور این شرکت را ببینیم (تمامی اپل واچ‌ها و اکثر آیپدها هم در همین دسته قرار می‌گیرند).

حالا به‌تازگی اعلام شده که اپل می‌خواهد ۲۵۰ میلیون دلار دیگر روی این کمپانی سرمایه‌گذاری کند تا همکاری مشترک آن‌ها تا سال‌های آتی ادامه داشته باشد. این سرمایه از «صندوق تولید پیشرفته» اپل می‌آید که قبلا در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۰۰ میلیون دلار در کورنینگ سرمایه‌گذاری کرده بود.

مدیرعامل، عضو هیئت مدیره و رئیس شرکت کورنینگ، وندل پی ویکس، در این باره می‌گوید:

کمک صندوق تولید پیشرفته به ما اجازه می‌دهد نوآوری‌های بیشتری در زمینه تولید شیشه‌های مقاوم داشته باشیم و در عین حال توانمندی‌های تولیدی خود را افزایش دهیم. از آن مهم‌تر، همکاری پیوسته ما [با اپل] این امکان را فراهم می‌سازد تا قابلیت‌های خود را به دست کاربران برسانیم و محدودیت‌های موجود را برای حرکت به سوی آینده از پیش رویمان برداریم.

اپل تاکنون از طریق این صندوق حدود ۱ میلیارد دلار روی شرکت‌های آمریکایی سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت پارسال با ۹ هزار تامین‌کننده آمریکایی کار کرد و به حمایت از مشاغل در ۵۰ ایالت آمریکا پرداخت. کوپرتینویی‌ها تاکنون برای گجت‌های خود مبلغی به ارزش ۳ میلیارد دلار شیشه مقاوم از کورنینگ خریداری کرده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)