خانهاخبار
میت 30 پرو قادر به ضبط اسلوموشن با نرخ 7680 فریم بر ثانیه است

میت 30 پرو قادر به ضبط اسلوموشن با نرخ 7680 فریم بر ثانیه است

طبق جدیدترین اخبار واصله، میت 30 پروی هوآوی که فردا رسما معرفی می‌شود، قادر است ویدیوهای اسلوموشن را با نرخ 7680 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. این رقم فاصله زیادی نسبت به رقبای موجود در بازار دارد.
۱۳۹۸/۶/۲۷

هوآوی میت ۳۰ پرو تاکنون در تصاویر متعددی مشاهده شده و اطلاعات زیادی درباره آن داریم. در جدیدترین گزارش از اخبار دنیای موبایل اعلام شده که این پرچمدار قدرتمند می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن را با نرخ ۷۶۸۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. این رقم بالاتر از تمام دستگاه‌های موجود در بازار است.

اگر بخواهیم دقیق‌تر این قابلیت را بررسی کنیم، باید به شما بگوییم که کندترین نرخ فریم در میان قابلیت‌های اسلوموشن بازار ۹۶۰ فریم بر ثانیه است و گلکسی نوت ۱۰ هم در همین دسته قرار می‌گیرد. با این حساب تفاوت میان ۹۶۰ و ۷۶۸۰ فریم بر ثانیه بسیار قابل توجه خواهد بود.

image

در این گزارش تازه عنوان شده که میت ۳۰ پرو از پردازنده Kirin 990 استفاده می‌کند که قبلا هم از این اتفاق خبر داشتیم. این دستگاه یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی و شارژ سریع بیسیم ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، در قاب پشتی میت ۳۰ پرو دوربینی چهارگانه به چشم می‌خورد که از دو سنسور ۴۰ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور 3D ToF تشکیل شده است.

اندروید ۱۰ به صورت پیش‌فرض روی سری میت ۳۰ قرار می‌گیرد اما خبری از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل نخواهد بود. این اتفاق به موجب تحریم‌های آمریکا علیه شرکت‌های چینی از جمله هوآوی رخ داده است.

خانواده میت ۳۰ پرو عصر پنج‌شنبه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه با برگزاری مراسمی در شهر برلین آلمان معرفی می‌شوند. با جی‌اس‌ام همراه باشید تا شما را در جریان جدیدترین اخبار و اطلاعات این مراسم قرار دهیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)