خانهاخبار
ظرفیت دقیق باتری آیفون 11 و 11 پرو در مرجع اطلاعاتی TENAA مشخص شد

ظرفیت دقیق باتری آیفون 11 و 11 پرو در مرجع اطلاعاتی TENAA مشخص شد

مرجع اطلاعاتی مخابراتی چین موسوم به TENAA در سندی از ظرفیت دقیق باتری آیفون 11 و آیفون 11 پرو خبر داد. ظرفیت باتری پرچمداران جدید اپل از 3046 میلی آمپر شروع شده و به 3969 میلی آمپر می‌رسد.
۱۳۹۸/۶/۲۹

اپل در رویداد معرفی آیفون ۱۱ اعلام کرد که تلفن‌های جدیدش باتری قوی‌تری نسبت به نسل قبلی آیفون دارند، اما گفته نشد که ظرفیت دقیق باتری این محصولات چقدر است. حالا امروز در سندی از مرجع مخابراتی چینی TENAA شاهد ذکر مشخصات مربوط به باتری آیفون‌های جدید هستیم.

بر اساس اطلاعات موجود در این سند، ظرفیت باتری آیفون ۱۱ برابر ۳۱۱۰ میلی آمپر ساعت است در حالی که آیفون XR باتری ۲۹۴۲ میلی آمپر ساعتی داشت. آیفون ۱۱ پرو باتری ۳۰۴۶ میلی آمپر ساعتی دارد در حالی که آیفون XS باتری ۲۶۵۸ میلی آمپر ساعتی داشت. و در نهایت آیفون ۱۱ پرو مکس هم به باتری ۳۹۶۹ میلی آمپر ساعتی مجهز شده، در حالی که ظرفیت باتری آیفون XS مکس ۳۱۷۴ میلی آمپر ساعت بود.

image

اپل می‌گوید آیفون ۱۱ می‌تواند در استفاده‌های عادی حدود یک ساعت بیشتر از آیفون XR دوام بیاورد و مجموعا ۱۷ ساعت پاسخگوی نیازهای شما باشد. این رقم برای آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به ترتیب ۱۸ و ۲۰ ساعت است.

این شرکت با مدل پرو به دنبال جلب توجه کاربران حرفه‌ای است و از این رو باید دستگاهی داشته باشد که عمر باتری خوبی از خود نشان دهد. سال گذشته آیفون XR از نظر عمر باتری بهتر از آیفون XS و XS مکس بود.

image

این سند همچنین تایید می‌کند که تمام مدل‌های آیفون ۱۱ از رم ۴ گیگابایتی استفاده می‌کنند. قبلا در دو خبر به واسطه انتشار بنچمارک‌های گیک‌بنچ و آنتوتو به اطلاع شما رسانده بودیم که پرچمداران جدید اپل با ۴ گیگ رم مشاهده شده‌اند، اما این موضوع حالا به شکل رسمی‌تر تایید شده است. آیفون ۱۱ جمعه این هفته عرضه می‌شود تا متخصصان بتوانند آن را کالبدشکافی کرده و به تک‌تک جزئیات تلفن هوشمند جدید اپل واقف شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)