خانهاخبار
نسخه نارنجی پیکسل 4 در تبلیغی در میدان تایمز نیویورک رویت شد

نسخه نارنجی پیکسل 4 در تبلیغی در میدان تایمز نیویورک رویت شد

گوگل با برپایی بیلبوردی تبلیغاتی برای پیکسل 4 در میدان تایمز نیویورک رسما از وجود نسخه نارنجی رنگ این تلفن هوشمند خبر داد. مراسم معرفی پیکسل 4 در تاریخ 23 مهر برگزار می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۲۷

گوگل دیروز رسما در خبری اعلام کرد که حدود یک ماه دیگر در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) از سری پیکسل ۴ رونمایی خواهد کرد. حالا در این اثنا، کمپین تبلیغاتی پیکسل ۴ شروع شده و به‌زودی شاهد برپایی بیلبوردهای مختلف در نقاط گوناگون دنیا خواهیم بود.

یکی از این بیلبوردهای دیجیتالی که اخیرا در میدان معروف تایمز در شهر نیویورک، یعنی محل برگزاری مراسم معرفی پیکسل ۴، بر پا شده، عملا وجود نسخه نارنجی رنگ پیکسل ۴ را تایید می‌کنید. بیلبورد مربوطه را در تصویر زیر می‌بینید.

image

رنگ نارنجی یا مرجانی سومین رنگی خواهد بود که امسال در کنار دو مدل کلاسیک سیاه و سفید پیکسل معرفی می‌شود. ما قبلا در تصاویر زنده و ویدیوهای افشایی از وجود این مدل رنگی تازه خبر داشتیم، اما حالا خود گوگل رسما وجود چنین نسخه‌ای از پرچمدار پیکسل ۴ را تایید کرده است.

مطابق اخبار و شایعات، پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال هر دو از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و احتمالا دوربین دوگانه‌ای با لنزهای اصلی ۱۲ و تله‌فوتوی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. پیکسل ۴ نمایشگری ۵.۷ اینچی از نوع OLED با کیفیت 1080p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت و به باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود، در حالی که پیکسل ۴ ایکس ال از نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع OLED با کیفیت 1440p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند و یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)