خانهاخبار
HTC امسال روی تلفن‌های میان‌رده و سال آینده روی VR و 5G تمرکز خواهد کرد

HTC امسال روی تلفن‌های میان‌رده و سال آینده روی VR و 5G تمرکز خواهد کرد

با توجه به افزایش درآمدهای HTC، این شرکت حالا مشغول برنامه‌ریزی برای بازگشت به بازار است. آن‌ها امسال می‌خواهند تمرکز بیشتری روی تلفن‌های میان‌رده و سال آینده تمرکز بیشتری روی تلفیق VR و 5G در گوشی‌های خود داشته باشند.
۱۳۹۸/۶/۲۷

درآمد HTC در ماه اوت افزایش ۶۷ درصدی داشته و این شرکت حالا به دنبال تدوین برنامه‌ای برای بازگشت به بازار است. البته فاز نخست این برنامه آن‌قدرها شکوهمندانه نخواهد بود، ولی هدف این کمپانی برای سال بعد این است که با استفاده از VR و شبکه‌های 5G بتوانند تلفن‌های هوشمند خود را از رقبا متمایز سازند.

درن چن (Darren Chen)، مدیرعامل HTC تایوان، می‌گوید دو سوم بازار داخلی این کشور از گوشی‌هایی تشکیل شده که قیمتی کمتر از ۳۲۰ دلار دارند. پس HTC هم موبایل‌هایی معرفی خواهد کرد که در همین دسته‌بندی قرار بگیرند. با این حساب، احتمالا باید شاهد معرفی تلفن‌های بیشتری از گروه گوشی‌های Wildfire و Desire باشیم.

این کمپانی سال آینده می‌خواهد از فناوری VR در تلفن‌های خود استفاده کند. اگرچه سامسونگ، گوگل، شیائومی و خیلی‌های دیگر از هدست‌های واقعیت مجازی مبتنی بر موبایل رونمایی کرده‌اند، اما HTC هرگز دست به چنین کاری نزد. آن‌ها می‌خواهند با کمک اپراتورها به تبلیغ و ترویج اپ استور Viveport VR هم بپردازند که برخلاف Vive Focus یک راهکار مبتنی بر موبایل است.

image

HTC قصد دارد در سال ۲۰۲۰ گوشی‌های 5G خود را روانه بازار کند و از این نظر هم با بازار VR رابطه تنگاتنگی خواهد داشت (چون 5G در زمینه VR عملکرد خیلی بهتری نسبت به 4G دارد). در حال حاضر این شرکت مشغول بازاریابی برای محصولی به نام HTC 5G Hub است که در واقع یک روتر هوشمند 5G WiFi است.

این کمپانی تایوانی همچنان به بهبود گوشی مبتنی بر رمزارزِ Exodus 1 ادامه خواهد داد. HTC با عقد همکاری مشترک با Bitcoin.com جمعیتی ۴.۵ میلیونی از دارندگان کیف پول‌های ارزهای دیجیتالی را پیش روی خود می‌بیند که به راحتی می‌توانند از گوشی هوشمند این شرکت استفاده کنند. Exodus 1 به زودی آپدیتی دریافت خواهد کرد که کیف پول Bitcoin.com را روی این دستگاه نصب می‌کند.

این مسئله تنها یکی از مزایای همکاری با Bitcoin.com است. در آینده اگر با بیت‌کوین گوشی‌های HTC را بخرید تخفیف می‌گیرید و البته از آن سو، در وبسایت Bitcoin.com هم پیشنهاد خرید Exodus 1 را مشاهده می‌کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)