خانهاخبار
رندر گوشی Meizu 17 با نمایشگر خمیده منتشر شد

رندر گوشی Meizu 17 با نمایشگر خمیده منتشر شد

احتمالا هنوز چند ماه تا معرفی گوشی هوشمند Meizu 17 زمان مانده اما به‌تازگی چند رندر از این موبایل منتشر شده که طراحی منحصر به فرد نمایشگر خمیده این دستگاه را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۶/۲۶

با وجود این که Meizu در میان شرکت‌های بزرگ چینی از نظر طراحی و کیفیت یکی از بهترین و منحصر به فردترین‌ها به حساب می‌آید، اما متاسفانه در چند وقت اخیرا شاهد محصولات نسبتا ساده‌ای از آن‌ها بوده‌ایم که البته این امر به خودی خود چیز بدی است، منتها باعث شده کاربران توجه خاصی به این شرکت نداشته باشند. اکنون تلفن هوشمند جدیدی به نام Meizu 17 را در پیش داریم که می‌تواند ورق را برای این کمپانی برگرداند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به رندرهای جدید این گوشی بیندازیم.

جذاب‌ترین نکته درباره رندرهای Meizu 17 احتمالا به خمیدگی ماهرانه این گوشی برمی‌گردد که در عین حال توانسته آن را زیبا و خوش‌تراش نشان دهد. خمیدگی نمایشگر میزو ۱۷ ما را به یاد گوشی‌های سامسونگ و البته میت ۳۰ پرو می‌اندازد که قرار است به‌زودی معرفی شود. میزو در این گوشی نمایشگر را به گونه‌ای طراحی کرده که از هر دو طرف شاهد خمیدگی هستیم اما این خمیدگی در بالا و پایین صفحه به زاویه می‌رسد؛ میزو ۱۷ از این نظر در نوع خود منحصر به فرد است. افزون بر این، اثری از ناچ دیده نمی‌شود و حاشیه‌های کنار صفحه بسیار کم و ظریف است.

image

در پایین دستگاه حفره‌های بلندگو و پورت USB-C وجود دارد اما خبری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیست. گفته می‌شود که میزو ۱۷ دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد و به جای بلندگوی بالایی برای تولید صدا از سیستم ویبره استفاده می‌کند. دوربین عقب این دستگاه دوربینی سه‌گانه با چینش عمودی است که لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد.

این شرکت حدود دو سال است که پرچمداران خود را تغییر چندانی نداده و حالا Meizu 17 می‌تواند همان تغییر بزرگی باشد که طرفداران انتظارش را می‌کشند. با توجه به این که میزو 16s پرو چند ماه پیش معرفی شده بود، فعلا انتظار نداریم که اخبار زیادی درباره میزو 17 بشنویم، اما در صورتی که اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود حتما شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)