خانهاخبار
وان پلاس 7T پرو احتمالا در آمریکا عرضه نمی‌شود

وان پلاس 7T پرو احتمالا در آمریکا عرضه نمی‌شود

به‌تازگی در خبرها اعلام شده که برخلاف وان پلاس 7 پرو، وان پلاس 7T پرو احتمالا در آمریکا عرضه نمی‌شود. این مدل قرار است چند هفته دیگه به طور رسمی همراه با وان پلاس 7T عادی معرفی شود.
۱۳۹۸/۶/۲۶

وان پلاس اوایل امسال از سری جدید پرچمداران خود با نام وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو رونمایی کرد. اگرچه بسیاری از بازارها از جمله اروپا، هند و چین هر دو مدل این سری را دریافت کردند، اما در آمریکا فقط وان پلاس ۷ پرو روانه بازار شد. اما این طور که به نظر می‌رسد، وان پلاس ۷ تی پرو قرار نیست راهی بازار آمریکا شود.

البته این گزارش متذکر می‌شود که وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو 5G مک‌لارن احتمالا وارد آمریکا خواهند شد و مدل دوم از طریق ورایزن به فروش می‌رسد. مشخصات دقیق مدل مک‌لارن هنوز مشخص نشده، اما انتظار داریم این دستگاه بدنه‌ای پریمیوم داشته باشد و از 5G پشتیبانی کند.

سری وان پلاس ۷ تی در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) در آمریکا معرفی می‌شود. پیش‌فروش این دستگاه از همان روز آغاز خواهد شد و عرضه رسمی احتمالا از ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) صورت می‌پذیرد. با این حال هنوز به صورت رسمی چیزی درباره عرضه این دو مدل به خاک آمریکا اعلام نشده است.

شایعات اخیرا حاکی از آن است که وان پلاس ۷ تی نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع Fluid AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد داشت و بالای آن یک ناچ قطره‌ای قرار می‌گیرد. موتور محرک این دستگاه پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوآلکام است که همراه با ۸ گیگ رم عرضه می‌شود. دوربین سه‌گانه این گوشی یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. علاوه بر این، وان پلاس ۷ تی از ۳۸۰۰ میلی آمپر باتری استفاده می‌کند که می‌توانید آن را با فناوری Warp Charge 30T شارژ کنید.

image

وان پلاس ۷ تی پرو نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع Fluid AMOLED خواهد داشت که ناچی در بالای آن دیده نمی‌شود. این دستگاه هم از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند و ۴۰۸۵ میلی آمپر ساعت باتری دارد که می‌تواند با فناوری Warp Charge 30T شارژ شود. دوربین سه‌گانه این گوشی یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

هر دو دستگاه از سیستم عامل Oxygen OS استفاده خواهند کرد که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده و البته حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای خواهند داشت. نرخ نوسازی نمایشگر هر دو گوشی ۹۰ هرتز است و در بخش سلفی دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. مدل مک‌لارن از 5G پشتیبانی می‌کند و احتمالا بالاترین سخت‌افزار را در میان این دو مدل در بر خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)