خانهاخبار
پیکسل 4 ایکس ال 5G با 8 گیگ رم در گیک‌بنچ مشاهده شد

پیکسل 4 ایکس ال 5G با 8 گیگ رم در گیک‌بنچ مشاهده شد

اخیرا نسخه جدیدی از پیکسل 4 ایکس ال با 8 گیگابایت رم در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده که از فناوری 5G استفاده می‌کند. این دستگاه احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 855 یا 855 پلاس مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۲۵

گوگل مثل هر سال سری جدید پیکسل را در ماه اکتبر معرفی می‌کند. سال گذشته چند ماه قبل از معرفی پیکسل ۳ تصاویر این تلفن هوشمند در اینترنت پخش شد، و حالا امسال هم شرایط مشابه‌ای پیش آمده تا اطلاعات، تصاویر و مشخصات سری پیکسل ۴ در دسترس همگان قرار بگیرد. در حال حاضر می‌دانیم که طراحی پرچمدار آتی گوگل چگونه خواهد بود و این دستگاه‌ها چه سخت‌افزاری خواهند داشت، اما به نظر می‌رسد که تمام آن‌چه که گوگل برای ما تدارک دیده هنوز افشا نشده، چون به‌تازگی نسخه 5G پیکسل ۴ ایکس ال رویت شده است.

تا پیش از این کسی انتظار نداشت که مقدار رم پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال بیشتر از ۴ گیگابایت باشد، اما حالا به نظر می‌رسد که نسخه خاصی از پیکسل ۴ ایکس ال قرار است ۸ گیگابایت رم داشته باشد.

این خبر که بر اساس نتایج بنچمارک سرویس گیک‌بنچ منتشر شده از وجود نسخه خاصی از پیکسل ۴ ایکس ال خبر می‌دهد که ۸ گیگابایت رم دارد و از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه که با نام Google Pixel 4 XL 5G ثبت شده از پردازنده sm8150 بهره می‌برد که می‌تواند اسنپدراگون ۸۵۵ یا ۸۵۵ پلاس باشد. بدیهی است که سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۰ خواهد بود، چون گوگل همیشه نسخه‌های جدید اندروید را اول روی پرچمداران خودش روانه بازار می‌کند.

امتیاز نسخه 5G پیکسل ۴ ایکس ال در حالت تک‌هسته‌ای ۷۲۱ و در حالت چندهسته‌ای ۲۳۲۶ است. این نتایج مشابه محصولاتی همچون وان پلاس ۷ پرو است که از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کنند.

اگر نتایج این بنچمارک واقعیت داشته باشد، پیکسل ۴ ایکس ال به اولین گوشی 5G گوگل تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، این دستگاه اولین موبایل پیکسل خواهد بود که از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند، پس حداقل باید منتظر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشیم. بر اساس اعلام FCC، گوگل ۴ مدل از پیکسل ۴ را روانه بازار می‌کند، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که هر یک از این دستگاه‌ها چه ویژگی‌هایی خواهند داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)