خانهاخبار
عرضه حالت Lights Out توئیتر برای اندروید به تعویق افتاد

عرضه حالت Lights Out توئیتر برای اندروید به تعویق افتاد

یکی از مدیران توئیتر با انتشار توئیتی اعلام کرد که انتشار قابلیت Lights Out توئیتر برای پلتفرم اندروید به‌زودی اتفاق می‌افتد اما به زمان بیشتری نیاز است تا مشکلات آن برطرف شود.
۱۳۹۸/۶/۲۴

توئیتر در ماه مارس امسال از قابلیت Lights Out رونمایی کرد؛ قابلیتی که نسخه دیگری از ویژگی محبوب Dark Mode است. در این قابلیت به جای استفاده از پس‌زمینه آبی تیره و متن‌های سفید، زمینه‌ای به رنگ سیاه واقعی وجود دارد که متن‌های سفید روی آن قرار می‌گیرد. در Lights Out نه تنها سیاه واقعی پس‌زمینه بسیار بهتر از آبی به نظر می‌رسد، بلکه این طراحی در دستگاه‌های مجهز به OLED به مصرف بهینه باتری هم کمک می‌کند. چون این نمایشگرها با خاموش کردن پیکسل‌های مربوطه پس‌زمینه را سیاه می‌کنند، و در نتیجه انرژی کمتری مصرف می‌شود.

قابلیت Lights Out همان ماه مارس برای پلتفرم iOS عرضه شد و کاربران با رفتن به مسیر Settings > Display and sound > Dark Mode > Lights Out می‌توانستند از آن استفاده کنند. پس از عرضه این قابلیت نام Dark Mode قبلی به dim تغییر پیدا کرد.

با این حال از آن زمان تاکنون کاربران پلتفرم اندروید هنوز به انتظار نشسته‌اند تا تاریخی برای عرضه این قابلیت برای تلفن‌های هوشمند آن‌ها معرفی شود. هفته گذشته، معاون ارشد طراحی و تحقیق توئیتر، دنتلی دیویس (Dantley Davis)، با ارسال توئیتی از انتشار قریب‌الوقوع Lights Out برای اندروید خبر داد. دیویس نوشت: «این قابلیت به‌زودی منتشر می‌شود، ولی فعلا کمی عقب افتاده تا زمانی کافی برای اصلاح آن را داشته باشیم. تصویری از نسخه فعلی آن را در ادامه می‌بینید. شدیدا منتظریم تا بتوانیم این قابلیت را با کاربران اندروید به اشتراک بگذاریم. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.»

اگر شما هم چشم‌انتظار ویژگی Lights Out هستید، در حال حاضر می‌توانید از نسخه فعلی Dark Mode استفاده کنید که از مسیر Settings > Display and sound > Dark mode در دسترس است. کاربران اندروید می‌توانند Dark Mode را به صورت دستی فعال کنند یا سیستم را به شکلی تنظیم نمایند که پس از غروب خورشید این قابلیت به طور خودکار فعال شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۶/۲۵
کاری رو ک تلگرام 3 سال پیش کرد توییتر تازه داره می کنه!