خانهاخبار
تصویر جدید میت 30 پرو از نمایشگر آبشاری این دستگاه خبر می‌دهد

تصویر جدید میت 30 پرو از نمایشگر آبشاری این دستگاه خبر می‌دهد

به‌تازگی تصویر تازه‌ای از میت 30 پرو هوآوی لو رفته که از وجود نمایشگر آبشاری روی این گوشی خبر می‌دهد. تلفن هوشمند جدید هوآوی پنجشنبه این هفته معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۲۳

هوآوی آماده است که آخر این هفته از میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو رونمایی کند. مراسم رونمایی از این دو تلفن هوشمند پنجشنبه ۲۸ شهریور در شهر مونیخ آلمان برگزار می‌شود. اکنون چند روز مانده به این رویداد اطلاعات و تصاویری از این محصولات منتشر شده که به خوبی به ما نشان می‌دهد باید منتظر چه چیزی باشیم. بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، میت ۳۰ پرو نمایشگری آبشاری (با لبه‌هایی که از هر دو طرف خمیده هستند) دارد.

با توجه به تصویر تازه‌ای که از میت ۳۰ پرو منتشر شده، می‌توانیم نمایی از نمایشگر آبشاری این تلفن هوشمند را ببینیم که در هر دو طرف صفحه خمیدگی دارد. خمیدگی‌های این نمایشگر نسبت به خمیدگی‌های وان پلاس ۷ پرو و هوآوی پی ۳۰ پرو بسیار بیشتر به نظر می‌رسد.

ناچ بالای نمایشگر نسبت به نمونه‌های قبلی این بار بسیار بزرگ‌تر شده و ظاهرا حالا میزبان سه لنز دوربین است. البته تا زمانی که میت ۳۰ رسما معرفی نشود نمی‌توانیم از این بابت مطمئن باشیم، چون ممکن است عملا یک لنز عادی در کنار یک سنسور ToF و یک فلش LED قرار گرفته باشد.

میت ۳۰ پرو هوآوی احتمالا نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد داشت. در قاب پشتی این گوشی سه سنسور قرار می‌گیرد که شامل یک سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۶/۲۳
حیف که از جانبِ گوگل ساپورت نمیشه? مثل ماریه که زهرشو کشیده باشی?