خانهاخبار
رنگ‌های احتمالی گلکسی اس 11 در شایعات مشخص شد

رنگ‌های احتمالی گلکسی اس 11 در شایعات مشخص شد

بر اساس گزارشات جدید چهار رنگ برای سری گلکسی اس 11 سامسونگ در نظر گرفته شده که شباهت زیادی به رنگ‌های گلکسی نوت 10 دارد. این دستگاه در ابتدای سال 2020 روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۶/۲۲

امروز می‌خواهیم اولین خبر از مجموعه مطالبی را به اطلاع شما برسانیم که احتمالا آغازگر حجم گسترده‌ای از شایعات متنوع پیرامون گلکسی اس ۱۱ سامسونگ خواهد بود. این دستگاه که سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود جایگزین گلکسی اس ۱۰ خواهد شد. پرچمدارانی که در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۰ توسط این غول بزرگ کره‌ای معرفی می‌شوند با رنگ‌های جدید در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

رنگ‌هایی که احتمالا توسط سامسونگ برای گلکسی اس ۱۱ در نظر گرفته شده‌اند آن قدرها غافل‌گیرکننده نخواهند بود. منبعی در گفتگو با وبسایت SamMobile اعلام کرده که تفاوت‌های میان نسخه‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس ۱۱ بسیار کم خواهد بود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ از برند Aura بر روی قاب براق، رنگارنگ و شیشه‌ای این تلفن‌های هوشمند پریمیوم استفاده کند.

به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۱۱ در چهار رنگ عرضه می‌شود: آبی، مشکی، سفید و صورتی. البته با توجه به این که اپل به تازگی نسخه‌ای به رنگ سبز نیمه‌شب را برای آیفون ۱۱ پرو معرفی کرده، بنابراین عجیب نیست که گلکسی اس ۱۱ هم نسخه‌ای به رنگ سبز داشته باشد.

علاوه بر این، در گزارش دیگری که توسط Tech Hat Red منتشر شده، به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها از تجربه خود در خصوص گلکسی فولد درس‌های زیادی گرفته‌اند و قصد دارند بخشی از این تجربیات را در تولید گلکسی اس ۱۱ و گلکسی اس ۱۱ پلاس نیز به کار ببرند.

بر این اساس، حالا که گلکسی فولد با بیشترین قیمت و بالاترین استاندارد در تلفن‌های هوشمند عرضه شده، سامسونگ سری موبایل‌های گلکسی اس خود را فراموش نخواهد کرد و همچنان به ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر و سطح بالا برای این رده از تلفن‌های خود ادامه خواهد داد. با این حال، هنوز زمان زیادی تا عرضه این گوشی باقی مانده و باید صبر کنیم تا ببینیم اخبار و شایعات بعدی چه مسیری را پیش روی تولید و عرضه این دستگاه قرار خواهند داد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۶/۲۳
من میگم همی بریم نوت۱۰ را بگیریم و خودمون را خلاص ‌کنیم
پاسوزِ گلکسی۱۱ نشیم
نظر شما چیه؟

صلح طلب

۱۳۹۸/۶/۲۳
رنگارنگ و شیشیه ای خیلی خوب بود.
مطلب می نویسنا!!!!!