خانهاخبار
مشخصات گلکسی M30s سامسونگ پیش از عرضه لو رفت

مشخصات گلکسی M30s سامسونگ پیش از عرضه لو رفت

صفحه مخصوص به گلکسی M30s که قرار است 27 شهریور معرفی شود بر روی شعبه هندی فروشگاه آمازون ظاهر شده و بخشی از مشخصات و تصاویر این تلفن هوشمند را لو داده است.
۱۳۹۸/۶/۱۸

سامسونگ روز ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) از گلکسی M30s رونمایی می‌کند. اکنون صفحه مخصوص این دستگاه روی شعبه هندی فروشگاه آمازون پدیدار شده که از روی آن می‌توانیم نگاهی به طراحی و بخشی از مشخصات این گوشی بیندازیم. افشاگر معروف، ایشان آگاروال، نیز به ارائه اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه پرداخته است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

طبق اعلام آگاروال، ابعاد گلکسی M30s برابر ۱۵۹ در ۷۵.۱ در ۸.۹ میلی متر است و میزبان نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد است. بخش عقب این موبایل دوربینی سه‌گانه با چینش عمودی دارد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز عمق ۵ مگاپیکسلی است.

ناچ Infinity-U در M30s دربرگیرنده یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی است که از AR Emoji پشتیبانی می‌کند. اندروید ۹ پای به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه قرار گرفته و از ۴ یا ۶ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند همچنین یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که ظرفیت آن نسبت به رقبا بسیار زیاد است.

image

در گزارش امروز اشاره‌ای به نام پردازنده این دستگاه ۱۷۴ گرمی نشده، اما چندی قبل در فهرست Google Play Console اسم این دستگاه را دیده بودیم که از اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده می‌کرد. در تصاویری که از این گوشی می‌بینیم شاهد نسبت صفحه به بدنه بسیار بالایی هستیم. در قاب پشتی گوشی، علاوه بر دوربین سه‌گانه و فلش LED یک حسگر اثر انگشت هم مشاهده می‌شود.

معاون ارشد شعبه هند سامسونگ، اسیم وارسی (Asim Warsi)، قبلا در مصاحبه با وبسایت 91mobiles تایید کرده بود که گلکسی M30s قیمتی در بازه ۱۵ تا ۲۰ هزار روپیه (۲۰۹ تا ۲۷۹ دلار) خواهد داشت و از پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده می‌کند. در کنار این گوشی انتظار می‌رود دستگاه دیگری به نام گلکسی M10s نیز معرفی شود. قیمت این دستگاه حدود ۱۰ هزار روپیه (۱۳۹ دلار) خواهد بود که نسخه‌ای ارتقایافته از گلکسی M10 است و علاوه بر دوربین دوگانه، یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد. گلکسی M10s چند وقت پیش با اگزینوس ۷۸۸۵، ۳ گیگ رم و اندروید ۹ پای در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمود دریایی

۱۳۹۸/۹/۱
گوشی m30s موجود شد
برای خرید با شماره 09308007017 تماس بگیرید
رنگ مشکی/ارغوانی + 2سیم + حافظه 64 + رام 4
با رجیستر 3،790،000
بدون رجیستر 3،290،000

علی

۱۳۹۸/۸/۱۸
کی قراره تو بازار ایران پیدا بشه
الان همه چای دنیا هست غیر ایران