خانهاخبار
آمازون از محصولات جدید خود در IFA 2019 رونمایی کرد

آمازون از محصولات جدید خود در IFA 2019 رونمایی کرد

شرکت آمازون چندین دستگاه جدید معرفی کرد که شامل تلویزیون Fire TV با پنل OLED و ساندبار Fire می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۱۵

آمازون با دست پر در نمایشگاه ایفا 2019 حضور پیدا کرده است. این فروشگاه اینترنتی از اولین تلویزیون OLED خود، فایر تی وی ادیشن و ساندبار Fire TV Edition رونمایی کرده است. علاوه بر این محصولات، آمازون از تلویزیون 65 اینچی توشیبا Fire TV Edition همراه با دالبی ویژن HDR و همچنین نسخه بروز شده Fire TV Cube رونمایی کرده است. تلویزیون Fire TV Edition که از پنل OLED بهره می‌برد، با همکاری شرکت آلمانی Grundig توسعه یافته است. این محصول در دو اندازه 55 و 65 اینچی وارد بازار خواهد شد.

برخلاف تلویزیون‌های Vision 6 و Vision 7 فایر تی وی ادیشن که آمازون در IFA 2019 رونمایی کرده، مدل OLED Fire TV Edition از پنل OLED با کیفیت بسیار بالا بهره می‌برد. پنل‌های LED و OLED از نظر کیفیت تفاوت زیادی با یکدیگر دارند و نمایشگرهای OLED کیفیت بسیار بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در صورتی که خواهان پرداخت مبلغ بالاتر از 1000 دلار برای خرید تلویزیون‌های 4K نیستید، آمازون با همکاری شرکت Grundig تلویزیون‌های Vision 6 Fire TV و Vision 7 Fire TV را برای شما در نظر گرفته است.

در این میان شرکت توشیبا نیز از نسخه Fire TV تلویزیون خود نیز رونمایی کرده است. این تلویزیون 65 اینچی بوده و از دالبی ویژن به همراه محتوای HDR پشتیبانی می‌کند. در ماه ژوئن شاهد معرفی نسخه‌های 43، 50 و 55 اینچی این تلویزیون بودیم. در صورتی که می‌خواهید از دستیار صوتی الکسا در تمام تجهیزات خود استفاده کنید، آمازون برای شما یک ساندبار اختصاصی را در نظر گرفته است. این ساندبار که با همکاری شرکت Anker توسعه یافته، با نام Nebula Soundbar Fire TV Edition به فروش می‌رسد. توسط دستیار صوتی الکسا می‌توان این ساندبار و همچنین تلویزیون متصل به آن را کنترل کرد.

image

آمازون در نمایشگاه IFA 2019 برلین از نسخه جدید Fire TV Cube نیز رونمایی کرده است. این دستگاه از فرمان‌های صوتی از فاصله دور پشتیبانی می‌کند که نیاز به ریموت کنترل را از بین می‌برد. در حالی که نسل دوم Fire TV Cube، نسخه 65 اینچی توشیبا Fire TV Edition با دالبی ویژن HDR و Nebula Soundbar Fire TV Edition در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می‌شوند، تلویزیون‌هایی Grundig شامل نسخه OLED آن هم اکنون در کشورهای آلمان و اتریش به فروش می‌رسند.

کاربران در کشور انگلستان به تلویزیون‌های جدید JVC Fire TV Edition دسترسی پیدا می‌کنند. این تلویزیون‌ که از HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند، در اندازه‌های 44، 49 و 55 اینچی به فروش می‌رسد. آمازون قیمت مناسبی را برای محصولات جدید خود در نظر گرفته است. تلویزیون 65 اینچی توشیبا Fire TV Edition با دالبی ویژن HDR دارای قیمت 599 دلار بوده، ساندبار Nebula با قیمت 230 دلار به فروش می‌رسد و نسل دوم Fire TV Cube با قیمت 120 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. کاربران از امروز می‌توانند این سه دستگاه را پیش خرید کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)