خانهاخبار
گارمین از ساعت‌‌های هوشمند جدید خود در IFA 2019 رونمایی کرد

گارمین از ساعت‌‌های هوشمند جدید خود در IFA 2019 رونمایی کرد

گارمین در نمایشگاه IFA 2019 ساعت‌های هوشمند جدید خود، Venu Sport را معرفی کرد. این محصولات به نمایشگر OLED مجهز شده‌اند.
۱۳۹۸/۶/۱۵

تنها چند روز پس از معرفی ساعت‌های هوشمند ورزشی Fenix 6، شرکت گارمین با سه ساعت هوشمند جدید در نمایشگاه IFA 2019 برلین حاضر شده است. سری جدید ساعت‌های هوشمند Venu به GPS و نمایشگر OLED مجهز شده‌اند تا رقبای شایسته‌ای برای ساعت هوشمند اپل واچ باشند. گارمین علاوه بر معرفی این محصولات، ساعت‌های هوشمند Vivoactive و Vivomove را نیز بروزرسانی کرده است. Venu اولین ساعت هوشمند شرکت گارمین با نمایشگر روشن و جذاب OLED و رزولوشن 390 × 390 پیکسل محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند از حالت همیشه روشن نمایشگر پشتیبانی می‌کند تا همیشه قادر به نمایش اطلاعات باشد.

ساعت هوشمند 43 میلی‌متری گارمین Venu برای کارهای مهم مانند جلسات اداری و یا رسیدن به اهداف ورزشی، پرداخت بدهی و ردیابی خواب به کاربر هشدار می‌دهد. این محصول را باید در حقیقت نسخه کامل‌تر Vivoactive دانست که قادر به رقابت با اپل واچ و همچنین فیت بیت ورسا 2 است. در حالی که ساعت‌های هوشمند قدیمی گارمین برای محیط‌های آزاد طراحی شده‌اند، محصولات جدید آن برای محیط‌های داخلی مانند خانه نیز مناسب هستند.

image

صفحه نمایش 1.2 اینچی OLED لمسی گارمین Venu میزبان واچ فیس‌های زنده است و دارای بسیاری از انیمیشن‌ها برای ورزش‌های مختلف شامل یوگا و کاردیو است. این محصول همچنین به قابلیت‌های بسیاری برای ردیابی سلامت کاربر مجهز شده است که برای مثال می‌توان به اندازه‌گیری سطح اکسیژن و یا سطح استرس کاربر اشاره کرد. این ساعت هوشمند به دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS متصل شده و نوتیفیکیشن آن‌ها را نمایش می‌دهد. این محصول همچنین با اسپاتیفای، Deezer و آمازون موزیک نیز سازگار است. در نهایت باید به تجهیز آن به برنامه Garmin Pay اشاره کرد. ساعت هوشمند Venu در حالت ساعت تا 5 روز شارژدهی دارد که البته در حالت GPS به همراه موزیک این میزان به 6 ساعت کاهش پیدا می‌کند. این دستگاه از ماه جاری میلادی و با قیمت 399.99 دلار وارد بازار می‌شود.

گارمین علاوه بر این ساعت هوشمند، از نسخه بروز شده Vivoactive نیز رونمایی کرده است. ساعت هوشمند Vivoactive 4 دارای اندازه 45 میلی‌متری بوده که در حالت ساعت تا 8 روز و در حالت GPS به همراه موزیک تا 6 ساعت شارژدهی دارد. نسخه کوچکتر آن، Vivoactive 4S با ابعاد 40 میلی‌متر، در حالت ساعت تا 7 روز و در حالت GPS به همراه موزیک تا 5 ساعت شارژ نگه می‌دارد. این دو دستگاه مانند ساعت‌های هوشمند سری Vivoactive 3 به نمایشگرهای بازتابی مجهز شده‌اند که زیر نور مستقیم خورشید خوانایی بالایی دارند (این موضوع در رابطه با نمایشگرهای OLED صادق نیست). سایر ویژگی‌های این محصولات با ساعت‌های هوشمند سری Venu گارمین یکسان است. فروش این دو دستگاه از ماه جاری میلادی و با قیمت 349.99 دلار شروع می‌شود.

image
گارمین ساعت هوشمند Vivomove خود را نیز بروزرسانی کرده است. این محصول دارای مکانیزم مکانیکی و یک نمایشگر پنهان است. این دستگاه در نسخه‌های Luxe ،Style و 3/3S وارد بازار می‌شود. این محصولات از GPS، گارمین پی، قابلیت ردیابی خواب کاربر و بسیاری از ویژگی‌های سلامتی موجود در ساعت‌های هوشمند سری Venu و Vivoactive‌ بهره می‌برند. مدل Luxe‌ این ساعت دارای بدنه 42 میلی‌متری با حاشیه‌های فولاد ضد زنگ و پوشش یاقوتی برای مقاومت در برابر ضربه و خط و خش است. این محصول را می‌توان با بند فلزی و یا چرمی سفارش داد. مدل Style نیز ابعاد 42 میلی‌متری داشته و با بند نایلونی و یا سیلیکونی به فروش می‌رسد. Vivomove 3S ابعاد 39 میلی‌متری و Vivomove 3 ابعاد 44 میلی‌متری دارد که هر دو با بند سیلیکونی وارد بازار می‌شوند. شارژدهی باتری این محصولات حداکثر 5 روز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این ساعت‌های هوشمند در محدوده 249.99 تا 549.99 دلار قرار می‌گیرد که با توجه به قابلیت‌ها و امکانات، مناسب ارزیابی می‌شود

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)