خانهاخبار
موتورولا وان زوم به صورت رسمی معرفی شد

موتورولا وان زوم به صورت رسمی معرفی شد

شرکت موتورولا از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. موتورولا وان زوم به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.
۱۳۹۸/۶/۱۴

موتورولا یک عضو جدید به خانواده وان گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرد. این محصولات هر یک دارای ویژگی‌های مخصوص به خود بوده و جایگزین دیگری محسوب نمی‌شوند. در سال جاری شاهد رونمایی از گوشی‌های موتورولا وان ویژن و وان اکشن بودیم و حال گوشی موتورولا وان زوم در معرض دید عموم قرار گرفته است. همانطور که می‌توان از نام آن حدس زد، با یک گوشی هوشمند با قابلیت زوم بالای دوربین روبه‌رو هستیم. موتورولا برای دوربین این دستگاه یک سنسور 8 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال در نظر گرفته که قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال و بزرگنمایی 10 برابری هیبریدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سنسور اصلی دوربین موتورولا وان زوم، 48 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.7 است. این سنسور از فناوری ترکیب 4 سنسور در 1 سنسور بهره می‌برد و تصاویر 12 مگاپیکسلی با کیفیت بالا تولید می‌کند. این دو سنسور توسط سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 117 درجه همراهی می‌شوند. دوربین این گوشی هوشمند از حالت Night Vision برای ثبت تصاویر باکیفیت در شرایط نوری ضعیف و حالت تصویربرداری پرتره بهره می‌برد. دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی این محصول نیز دارای فناوری ترکیب پیکسل‌ها در یکدیگر بوده که کیفیت تصاویر را در شرایط نوری ضعیف بهبود می‌دهد. 4 سنسور دوربین اصلی این محصول درون یک المان مربعی شکل قرار گرفته است. زیر این دوربین لوگوی موتورولا به چشم می‌خورد که درون آن چراغ تعبیه شده است.

image

موتورولا وان زوم به صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED مکس ویژن با نسبت تصویر 19:9 مجهز شده است. نسبت نمایشگر به بدنه این اسمارت فون به 85 درصد می‌رسد. این نمایشگر که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده، زیر خود سنسور اثر انگشت را مخفی کرده است. این گوشی هوشمند مانند موتورولا موتو Z4 که در ماه ژوئن سال جاری میلادی معرفی شد، از چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 بهره می‌برد. این پردازنده را 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی است.

این محصول موتورولا به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای بهره می‌برد و دارای قابلیت‌های موتو اکشن، موتو دیسپلی و گوگل اسیستنت است. موتورولا وعده داده در آینده نزدیک بروزرسانی اندروید 10 را برای این گوشی هوشمند خود عرضه می‌کند و همچنین اندروید 11 را در زمان عرضه رسمی در اختیار کاربران گوشی موتورولا وان زوم قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون موتورولا می‌توان به پورت USB Type-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از دو سیمکارت و شبکه ارتباطی 4G LTE اشاره کرد.

image

موتورولا وان زوم در ایالات متحده آمریکا با قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد. در کشورهای اروپایی مانند انگلستان، فرانسه و آلمان کاربران می‌توانند آن را به صورت انحصاری و با قیمت 429.99 یورو از آمازون خریداری کنند. قیمت این گوشی هوشمند برای سایر کشورها مانند برزیل و آرژانتین اعلام نشده است. این دستگاه در سه رنگ شامل خاکستری، برنزی و بنفش به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

rafa_

۱۳۹۸/۶/۱۵
چه طراحی داره???