خانهاخبار
لنوو گوشی‌های A6 نوت، K10 نوت و Z6 پرو را معرفی کرد

لنوو گوشی‌های A6 نوت، K10 نوت و Z6 پرو را معرفی کرد

شرکت لنوو سه گوشی هوشمند جدید را در معرض دید عموم قرار داد. لنوو A6 نوت، K10 نوت و Z6 پرو این محصولات را تشکیل می‌دهند.
۱۳۹۸/۶/۱۵

لنوو امروز مراسمی را در کشور هند برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید خود برگزار کرد. در این مراسم گوشی‌های لنوو A6 نوت، K10 نوت و Z6 پرو در معرض دید عموم قرار گرفتند. قدرت لنوو زد 6 پرو توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می‌شود و پیش‌تر در کشور چین معرفی شده بود. گوشی لنوو K10 نوت نیز در گذشته با نام لنوو Z6 Youth معرفی شده بود. در میان این محصولات، لنوو A6 نوت یک گوشی کاملا جدید بوده که با قیمت پایینی به فروش می‌رسد. در ادامه شما را با این سه گوشی هوشمند آشنا می‌کنیم.

لنوو K10 نوت به نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که دارای برش قطره‌ای است. لنوو زد 6 پرو از صفحه نمایش 6.39 اینچی با فناوری سوپر امولد بهره می‌‌برد که دارای برش قطره‌ای است. این دستگاه از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. قدرت گوشی لنوو K10 نوت را چیپست اسنپدراگون 710 تامین می‌کند که توسط حداکثر 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. لنوو Z6 پرو به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده و در بالاترین نسخه خود دارای 8 گیگابایت رم است. این دو اسمارت فون در یک نسخه از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند و قادر به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی هستند.

image

وظیفه تامین انرژی گوشی لنوو K10 نوت بر عهده یک باتری 4050 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 18 واتی توسط پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. انرژی گوشی لنوو زد 6 پرو را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 27 واتی است. لنوو K10 نوت دارای دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 16، 8 و 5 مگاپیکسلی است و در جلوی آن یک سنسور 16 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می‌کند. لنوو Z6 پرو روی پنل پشتی خود یک دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می‌کند که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی سونی IMX586، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو، سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. روی پنل جلویی این محصول یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی قرار گرفته است.

در حالی که سنسور اثر انگشت لنوو K10 نوت روی پنل پشتی قرار گرفته، این اسکنر زیر صفحه نمایش لنوو Z6 پرو تعبیه شده است. این دو اسمارت فون به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری ZUI هستند. لنوو برای ساخت این محصولات از شیشه و فلز استفاده کرده است.

image

لنوو A6 نوت دارای بدنه پلی کربناتی بوده و به صفحه نمایش 6.09 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است. لنوو این محصول خود را نیز به برش نمایشگر قطره‌ای مجهز کرده است. قدرت این محصول توسط چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می‌شود و دارای 3 گیگابایت رم است. لنوو A6 نوت از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که البته توسط کارت حافظه خارجی قابل افزایش است. این دستگاه با سیستم عامل پیش فرض اندروید پای و رابط کاربری ZUI لنوو وارد بازار می‌شود. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته و تصاویر سلفی کاربران توسط یک سنسور 5 مگاپیکسلی ثبت می‌شود. از سایر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی اشاره کرد.

گوشی لنوو A6 نوت با قیمت 111 دلار و رنگ‌های آبی و مشکی به فروش می‌رسد. کاربران از تاریخ 11 سپتامبر قادر به خرید این اسمارت فون خواهند بود. گوشی لنوو K10 نوت در نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 194 دلار و در مدل دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 222 دلار وارد بازار می‌شود. فروش این گوشی هوشمند از تاریخ 16 سپتامبر شروع خواهد شد. لنوو زد 6 پرو در یک نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 473 دلار از تاریخ 11 سپتامبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)