خانهاخبار
ریزر Blade Stealth 13 جدید رونمایی شد

ریزر Blade Stealth 13 جدید رونمایی شد

شرکت ریزر از اولین اولترابوک گیمینگ خود رونمایی کرد. ریزر Blade Stealth 13 جدید در نسخه‌های مختلف وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۱۳

ریزر امروز لپ‌تاپ جدید خود، ریزر Blade Stealth 13 جدید را معرفی کرد. ریزر Blade Stealth 13 جدید اولین اولترابوک گیمینگ در جهان محسوب می‌شود. قدرت این محصول را پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-1065G7 تامین می‌کند. این دستگاه از 512 گیگابایت حافظه SSD، 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1650 بهره می‌برد. ضخامت ریزر Blade Stealth 13 جدید تنها برابر با 15 میلی‌متر بوده و وزن آن به 1.3 کیلوگرم می‌رسد. برای نمایشگر این محصول دو گزینه پیش روی خریداران است: فول اچ دی و 4K UHD لمسی.

نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی به صورت مات بوده و از فناوری Lower Power Display Technology اینتل و یا به اختصار LPDT بهره می‌برد. این تکنولوژی بهبود شارژدهی این لپ‌تاپ را در پی دارد. نسخه دیگر دارای صفحه نمایش براق و لمسی با رزولوشن 4K UHD است. ریزر Blade Stealth 13 جدید در نسخه‌ای با رنگ سفید نیز به فروش می‌رسد که قدرت آن را پردازنده 25 واتی اینتل Core i7-1065G7 تامین می‌کند و همچنین دارای گرافیک Iris Plus است.

image

تمام مدل‌های ریزر Blade Stealth 13 جدید به پورت‌ USB-C تاندربولت 3 و وای فای 6 مجهز شده‌اند. نورپردازی کیبورد این لپ‌تاپ قابل تنظیم توسط کاربر است. از دیگر ویژگی‌های ریزر Blade Stealth 13 جدید می‌توان به پشتیبانی از قابلیت ویندوز Hello و همچنین ترک‌پد شیشه‌ای با دقت بالا اشاره کرد. قیمت ریزر Blade Stealth 13 جدید از 1499.99 دلار شروع می‌شود و از اواخر ماه جاری میلادی در کشورهای کانادا و ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می‌شود. در ماه‌های آینده کاربران در کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، نروژ، چین، استرالیا، هنگ کنگ، ژاپن، سنگاپور و تایوان به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)