خانهاخبار
رندرهای جدید سونی اکسپریا 2 منتشر شد

رندرهای جدید سونی اکسپریا 2 منتشر شد

سونی به احتمال زیاد در IFA 2019 از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند. به تازگی رندرهای جدید سونی اکسپریا 2 به اینترنت راه پیدا کرد.
۱۳۹۸/۶/۱۱

تصاویر سونی اکسپریا 2 چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد. به تازگی رندرهای این دستگاه که گفته می‌شود در نمایشگاه IFA 2019 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، فاش شده است. این رندرها، پرچمدار آینده سونی را در رنگ‌ها و زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد. این محصول از طراحی مشابه با اکسپریا 1 بهره می‌برد. روی پنل پشتی این اسمارت فون نیز شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه هستیم، با این تفاوت که این سه سنسور به‌جای مرکز پنل پشتی، روی سمت بخش بالایی قرار دارد.

در سمت چپ سونی اکسپریا 2 شاهد قرارگیری درگاه سیم کارت هستیم. در سمت راست این گوشی هوشمند سنسور اثر انگشت آن به چشم می‌خورد. در سمت راست علاوه بر دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا، دکمه اختصاصی شاتر دوربین نیز حضور دارد. سونی در چند سال پیش دکمه شاتر را برای پرچمداران خود در نظر گرفته است. بخش پایینی این اسمارت فون پورت USB-C را میزبانی می‌کند. در این بخش میکروفن اصلی و همچنین خروجی اسپیکر به چشم می‌خورد. اکسپریا 2 مانند نسل گذشته خود فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

image

مشخصات این گوشی هوشمند در گذشته فاش شده بود. اکسپریا 2 از نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت تصویر 21:9 بهره می‌برد که 0.4 اینچ از نسل کنونی خود کوچکتر است. این کاهش اندازه نمایشگر احتمالا به معنای استفاده از باتری کوچک‌تر در این پرچمدار 2019 سونی است. انتظار می‌رود قدرت سونی اکسپریا 2 توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین شود و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی کنند. در حالی که اطلاعاتی در رابطه با دوربین اصلی این دستگاه به اینترنت راه پیدا نکرده؛ انتظار می‌رود سونی از سنسورهای اکسپریا 1 برای این دستگاه استفاده کند. این اسمارت فون به احتمال زیاد هفته آینده و در نمایشگاه IFA 2019 از راه می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ali ghorbani

۱۳۹۸/۶/۱۱
حیف دیگه ایران نمیاد گوشی های سونی

soroosh

۱۳۹۸/۶/۱۱
این دیگه باید خوب فروش کنه