خانهاخبار
توییک جیلبریک: صفحه هوم آيفون خود را دگرگون کنید!

توییک جیلبریک: صفحه هوم آيفون خود را دگرگون کنید!

صفحه هوم آیفون همواره یکی از کاربردی ترین قسمت های سیستم عامل iOS به حساب می آید که با نصب توییک ها، می توانید آن را تغییر دهید.
۱۳۹۸/۶/۱۱

متأسفانه اپل در چند سال اخیر، به جز تغییر آیکون اپلیکیشن ها یا اضافه کردن والپیپرهای جدید، کاری برای تغییر صفحه هوم آیفون نکرده است! یکی از مزیت های جیلبریک کردن دستگاه، تغییراتی است که روی صفحه هوم آیفون اعمال شده و آن را دگرگون می کند.

توییک جیلبریک جدیدی به نام Carabiner، می تواند تغییرات جذاب و شگفت انگیزی در صفحه هوم آیفون شما ایجاد نماید. این توییک توسط برنامه نویس آی آو اس با نام کاربری LaughingQuoll طراحی و توسعه یافته است. همان طور که در تصویر زیر می بینید، نصب این توییک می تواند تغییرات جالبی در صفحه هوم آيفون شما ایجاد کند.

image

 

بعد از نصب توییک Carabiner، تغییرات به صورت خودکار روی صفحه هوم آیفون اعمال می شود. کاربران به سوایپ کردن به صورت عمودی، می توانید آیکون اپلیکیشن ها را مشاهده کرده و نوتیفیکیشن های از دست رفته را نیز چک کنید.

اگر بخواهیم توییک Carabiner را در یک جمله معرفی کنیم، می توانیم آن را مخلوطی از هوم اسکرین، لاک اسکرین و نوتیفیکیشن سنتر بدانیم. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، همه چیز در یک صفحه قرار گرفته و با سوایپ به سمت بالا یا پایین، می توانید موارد دلخواه خود را مشاهده نمایید. به این ترتیب آیکون اپلیکیشن ها زیر نشانگر ساعت و تاریخ مخفی خواهد شد.

متأسفانه توییک Carabiner با تنظیمات خاصی همراه نیست و به محض نصب، تغییرات به صورت خودکار اعمال می شود. اگر تمایل به استفاده از این توییک دارید، می توانید آن را به رایگان از سورس Packix یا Sileo دانلود کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)