خانهاخبار
توییک جیلبریک: نوار داک آیفون خود را دو برابر کنید!

توییک جیلبریک: نوار داک آیفون خود را دو برابر کنید!

نوار داک در آیفون، از اهمیت بالایی برخوردار است.و اپلیکیشن های مهم، کاربردی و پربازدید را در خود جای می دهد.
۱۳۹۸/۶/۱۰

نوار داک در آيفون از ابتدا، چهار اپلیکیشن مهم و پرکاربرد را در خود جای داده است و طی سال های متوالی، تعداد آنها به همان حالت چهارتایی باقی مانده و هیچ افزایش پیدا نکرده است. اما با توییک جدید 2dock که توسط یکی از برنامه نویسان اپل به نام Nepeta طراحی و توسعه یافته، شما می توانید ظرفیت نوار داک در آیفون را دو برابر کرده و تعداد اپلیکیشن های مهم و پرکاربرد خود در این قسمت را به هشت عدد برسانید.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، توییک 2dock از قابلیت اسکرول برخوردار نبوده و تمام اپلیکیشن های شما را در یک صفحه، و در قابل دو ردیف مستقل به شما نمایش می دهد. به این ترتیب می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، به اپلیکیشن های مهم و پر کاربرد خود دسترسی پیدا کنید.

image

 

بر خلاف فولدرهای قرار گرفته در صفحه هوم، نوار داک آيفون در تمامی صفحات حضور داشته و در هر شرایطی، به اپلیکیشن های پر کاربرد خود دسترسی داشته می توانید از آنها استفاده نمایید. در صورتی که از آن دسته افرادی باشید که تعداد زیادی از اپلیکیشن های پر کاربرد را نیاز داشته باشید، توییک 2dock مسلما شما را ذوق زده و خوشحال خواهد کرد.

این نرم افزار از تنظیمات خاصی بهره مند نیست و بعد از نصب، به سرعت روی دستگاه اجرا شده و کارایی خو درا آغاز می کند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی، اپلیکیشن های پر کاربرد خود را به داخل نوار داک کشیده و آنها را در تمامی صفحات در دسترس خود قرار دهید.

اگر توییک جیلبریک 2dock نظر شما را جلب کرده است، می توانید آن را به صورت رایگان از سورس شخصی Nepeta یا از Sileo دانلود کنید. این توییک به صورت کامل با iOS 11 و iOS 12 سازگار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)