خانهاخبار
گوشی گلکسی A70s سامسونگ تاییدیه وای فای دریافت کرد

گوشی گلکسی A70s سامسونگ تاییدیه وای فای دریافت کرد

بر اساس اطلاعات جدید، گوشی گلکسی A70s سامسونگ موفق به کسب تاییدیه وای فای شده است.
۱۳۹۸/۶/۷

گوشی‌‌های میان رده سری گلکسی A سامسونگ فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند. این شرکت به تازگی نسخه بروزرسانی شده این محصولات را معرفی کرده که برای مثال می‌توان به گلکسی A30s و گلکسی A50s اشاره کرد. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی MySmartPrice در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، گوشی گلکسی A70s سامسونگ به تازگی موفق به کسب تاییدیه اتحادیه وای فای شده است. این دستگاه دارای شماره مدل SM-707F بوده و اخیرا در بنچمارک گیک بنچ نیز حاضر شده است. بر اساس گیک بنچ، قدرت این دستگاه توسط چیپست اسنپدراگون 675 مجهز می‌شود و از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد.

یکی از تفاوت‌های اصلی میان نسخه‌های استاندارد و S گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ مربوط به دوربین اصلی آن‌هاست. برای مثال گلکسی A50 به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 25، 8 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. نسخه پیشرفته‌تر آن، گلکسی A50s از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد با این تفاوت که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. سایر سنسورهای این دوربین تغییری نکرده‌اند و همچنان با سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی مواجه هستیم. علاوه بر این موضوع، گلکسی A50s به جای 4 گیگابایت رم به 6 گیگابایت رم مجهز شده است.

image

انتظار می‌رود گلکسی A70s به جای دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل Bright GW1 باشد. این سنسور تصاویر را با رزولوشن 64 مگاپیکسل ثبت می‌کند؛ با این حال با ترکیب 4 پیکسل در 1 پیکسل، تصاویر 16 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود سنسورهای دیگر دوربین اصلی این اسمارت فون 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق باشد. گلکسی A70s به احتمال زیاد در رنگ‌های مشکی، سفید و لاوندر وارد بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود سایر مشخصات این گوشی هوشمند مشابه با گلکسی A70 باشد. در همین راستا این محصول سامسونگ از نمایشگر 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل بهره می‌برد. نسبت تصویر این صفحه نمایش برابر با 20:9 است. انرژی سامسونگ گلکسی A70s توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد و به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 پای است. سامسونگ برای رونمایی از این محصول احتمالا مراسمی برگزار نمی‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)