خانهاخبار
طراحی هوآوی میت 30 پرو توسط رندر رسمی لو رفت!

طراحی هوآوی میت 30 پرو توسط رندر رسمی لو رفت!

هوآوی میت 30 و میت 30 پرو احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می‌شوند. به تازگی تصویر رسمی هوآوی میت 30 پرو به اینترنت راه پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۶/۵

گوشی‌های سری میت 30 هوآوی از ویژگی‌ها و طراحی جذابی بهره می‌برند و در زمان معرفی مسلما نگاه‌های زیادی به آن‌ها خیره می‌شوند. در ماه‌های اخیر شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی از این محصولات بودیم و حال پوستر رسمی آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. بر اساس این تصویر که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، هوآوی میت 30 پرو دارای برش نمایشگر عریض است. در این برش سه دوربین به چشم می‌خورد که احتمالا مربوط به سیستم فیس آنلاک سه بعدی و دوربین سلفی خواهند بود.

هوآوی میت 30 پرو دارای فرستنده اینفرارد است که در بخش بالایی دستگاه قرار دارد. در این بخش شاهد قرارگیری میکروفن و خطوط آنتن نیز هستیم. این دستگاه دارای نمایشگر خمیده بوده که حاشیه‌های بسیار کمی دارد. در حالت کلی و با توجه به این رندر، هوآوی میت 30 پرو دارای طراحی جذابی در بخش جلویی خود است. تفاوت اصلی این محصول در مقایسه با نسل گذشته آن مربوط به طراحی پنل پشتی است. در حالی که هوآوی میت 20 پرو دارای دوربین اصلی با طراحی مربعی شکل است، نسل جدید آن از دوربین اصلی درون یک المان دایره‌ای شکل بهره می‌برد.

image

روی پنل پشتی هوآوی میت 30 پرو شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه درون یک المان دایره‌ای شکل هستیم. این دوربین دارای برآمدگی زیادی بوده که احتمالا به علت ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای آن است. به تازگی گزارشی از سوی Android Authority در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که به احتمال توسعه ماژول‌هایی مانند موتو مادها توسط شرکت هوآوی و آنر اشاره می‌کند. این قاب‌های در وب‌سایت بلوتوث SIG مشاهده شده‌اند.

شماره مدل این قاب‌ها فاش شده که کارایی آن‌ها را مشخص می‌کند. یکی از این قاب‌ها مخصوص بازی بوده و دیگری با نام قاب سلامتی شناخته می‌شود. این قاب‌ها توسط بلوتوث 4.2 به این گوشی هوشمند هوآوی متصل شده و کارایی آن را افزایش می‌دهند. قاب سلامتی این اسمارت فون دارای قابلیت‌هایی مانند سنجش فشار خون، قند خون، دمای بدن و ضربان قلب است. این قاب‌ها برای گوشی‌های مختلف با توجه به شماره مدل و کدنام عرضه می‌شود.

هوآوی میت 30 پرو به لنز لایکا مجهز می‌شود و از فلاش زنون به همراه یک فلاش LED کوچک دایره‌ای بهره می‌برد.. این اسمارت فون دارای دکمه پاور قرمز رنگ است و قدرت آن توسط چیپست اسنپدراگون 990 تامین می‌شود. انتظار می‌رود گوشی‌های هوآوی میت 30 و هوآوی میت 30 پرو در تاریخ 19 سپتامبر به صورت رسمی معرفی شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Mohtasham

۱۳۹۸/۶/۵
با سلام و خسته نباشید
لطفاً اصلاح کنید چیپست این گوشی کایرین ۹۹۰ هستش نه اسنپ دراگون ۹۹۰

soroosh

۱۳۹۸/۶/۵
شبیه پنکه هست... :)

behzad4499

۱۳۹۸/۶/۵
سلام خوبین خواهشامتن رواصلاح کنیدچیپست اسنپ نیست چیپست کرین 990هستش تشکر

محمد رضا

۱۳۹۸/۶/۵
قیافتا نسبت به نسل قبلش یخورده ضعیفتره ولی از نظر من خوشگله،قدرتا هم که هوآوری ثابت شدس منتظرم تفاوت کایرین 990 رو با 980 بدونم از اونجایی ک هوآوی روی پیشرفت سخت افزار خیلی وسواسی عمل میکنه انتظار میره تغییرات خیلی خوبی داشته باشه... در هر حال بهترین گوشی اتدرویدی در حال حاضر بازار نوت ده سامسونگ و میت سی هستن خیلی تفاوتی قرار نیست داشته باشن مگر در دوربین علاقه مندان به این برند ها هرکدومو بخرن پولشونو هدر ندادن،بدبخت من ک هم سامسنگ دوست دارم هم هوآوی و الان بعد چنسال پول جمع کردن نمیدونم کدومو بخرم!!

علی مقدم

۱۳۹۸/۶/۵
سلام
اسنپ دراگون جدیدترین نسخش
855 +
میت 30 پرو چیپست کایرین 990 رو داره