خانهاخبار
انتشار تصاویر زنده منسوب به گوشی نوکیا 7.2

انتشار تصاویر زنده منسوب به گوشی نوکیا 7.2

تصاویری زنده از گوشی نوکیا 7.2 منتشر شده و نمای جلو و پشت این میان رده سطح بالای تازه را به نمایش گذاشته است. نوکیا 7.2 با دوربین اصلی سه گانه توسعه پیدا کرده است و احتمالا اوایل ماه سپتامبر هم رونمایی می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۴

نمایشگاه بین المللی IFA 2019 ماه آینده برگزار می‌شود و HMD Global هم قصد دارد در خلال آن گوشی هوشمند نوکیا 7.2 را رسما معرفی کند. این گوشی هوشمند در خلال روزهای اخیر در برخی گزارش‌ها دیده شد و حالا تصاویر زنده تازه‌ای منتسب به آن افشا شده است.

image

 

تغییر چشمگیری در طراحی پنل جلوی گوشی نوکیا 7.2 اعمال نشده است. ظاهرا برند نوکیا قصد دارد همچنان رویکرد طراحی ناچ قطره‌ای را در توسعه بسیاری از گوشی‌های آینده خود همچنان حفظ کند. درون ناچ هم به خوبی می‌توانیم دوربین سلفی تکی را مشاهده کنیم. از طرفی هم با توجه به طراحی پنل پشتی تاحدودی تغییرات تازه در توسعه گوشی نوکیا 7.2 هویدا می‌شود. ماژول دوربین اصلی در قالب دایره‌ای و سه لنز مجزا به همراه فلش LED در بخش بالایی پنل پشتی دیده می‌شود. کمی پایین‌تر از ماژول دوربین اصلی حسگر اثرانگشت باز هم در قالب دایره‌ای تعبیه شده است.

 

بر اساس شایعه‌هایی که قبلا در این باره منتشر شده است، گوشی هوشمند نوکیا 7.2 به پنل نمایش 6.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 مجهر می‌شود و همچنین با توجه به نتایج بنچمارک Geekbench، ظاهرا از پردازنده موبایلی کوالکام اسنپدراگون 710 قدرت مب‌گیرد. نوکیا 7.2 همچنین از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد و یکی از تازه‌ترین گوشی‌های برند نوکیا از برنامه اندروید وان خواهد بود. به همین خاطر در حالی که با اندروید پای معرفی می‌شود، مدت کوتاهی پس از عرضه رسمی به اندروید 10 به روزرسانی خواهد شد.

گوشی تازه نوکیا 7.2 تا به حال موفق به دریافت چند مجوز شده و اخیرا هم در رویداد مخصوص گروه تکنولوژی زایس دیده شده است. از آنجا که کمپانی HMD Global قصد دارد گوشی تازه خود را در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی IFA 2019 معرفی کند، احتمالا 5 سپتامبر (14 شهریور) شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)