خانهاخبار
پرچمدار هوآوی Mate 30 با دوربین سلفی دوگانه و سیستم تشخیص چهره در راه است

پرچمدار هوآوی Mate 30 با دوربین سلفی دوگانه و سیستم تشخیص چهره در راه است

تازه‌ترین گزارش درباره پرچمداران Mate 30 هوآوی نشان می‌دهد که Mate 30 استاندارد هم مانند نسخه پیشرفته Mate 30 Pro به ناچ بزرگ در پنل نمایش مجهز می‌شود و از قابلیت تشخیص چهره هوشمند و پیشرفته هم بهره می‌برد. دوربین سلفی درون ناچ این گوشی‌ها احتمالا دو لنز خواهد داشت.
۱۳۹۸/۶/۳

پرچمداران آینده برند هوآوی قرار است از خانواده Mate 30 معرفی شوند. تا به حال گزارش‌های متعددی درباره سطح بالاترین آن‌ها یعنی Mate 30 Pro منتشر شده است و روز گذشته هم شاهد انتشار اطلاعاتی درباره نسخه استاندارد این خانواده یعنی Mate 30 بودیم.

image

 

تصاویر گالری زیر، پنل جلوی مربوط به گوشی Mate 30 هوآوی را مشاهده می‌کنید. در میانه عرض پنل جلو و در بخش بالای آن ناچی بزرگ‌تر از ناچ موجود در نسل قبلی (Mate 20) دیده می‌شود که همچنین به نظر می‌رسد هوآوی ممکن است دو حسگر دوربین را در آن تعبیه کند. این دو حسگر همچنین از قابلیت پیشرفته تشخیص چهره پشتیبانی می‌کنند و عملکرد تصویربرداری بهتر از گوشی Mate 20 سال گذشته ارائه می‌دهند.

در حال حاضر هیچکدام از این جزئیات ذکر شده به طور رسمی مورد تأیید سازنده قرار نگرفته است. تصاویر پیش رو در مطلبی در پلتفرم اجتماعی چینی weibo به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند و البته از زمان انتشار تا به حال واکنش‌هایی به آن‌ها وجود داشته است.

 

شایان ذکر است که هر دو مدل Mate 30 و Mate 30 Pro قرار است از پردازنده تازه موبایلی هوآوی به نام Kirin 990 قدرت بگیرند و به باتری با ظرفیت حدودی 4200 تا 4500 میلی آمپر ساعت هم مجهز شوند. البته به طور کلی انتظار می‌رود که بهبودهایی در عملکرد کلی و داخلی این نسل تازه دیده شود.

ممکن است وضوح تصویر پنل نمایش در دو گوشی جدید Mate 30 و Mate 30 Pro چندان با وضوح تصویر در Mate 20 و Mate 20 Pro متفاوت نباشد. بدین ترتیب انتظار می‌رود که رزولوشن در Mate 30 و 30 Pro به ترتیب حداقل فول اچ دی پلاس و کواد اچ دی پلاس باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۶/۳
میت‌۳۰پرو را هر کسی سعادت داشته باشه بتوانه بخره، تا سالیانی بَس دراز از داشتنِ گوشی‌ای جدید بی‌نیاز میشه