خانهاخبار
احتمال معرفی آیفون‌ 11 پرو با قلم اختصاصی

احتمال معرفی آیفون‌ 11 پرو با قلم اختصاصی

تصویری از قاب محافظ منتسب به آیفون 11 پرو منتشر شده است که در بخش پشتی آن می‌توان درگاهی را برای تعبیه قلم هوشمند احتمالی این آیفون 2019 مشاهده کرد. با توجه انتشار این تصویر توسط یک سازنده بزرگ به نام Olixar احتمال معرفی پشتیبانی آیفون‌های 2019 از قلم اختصاصی کوچک قوت گرفته است.
۱۳۹۸/۶/۳

کمپانی تولید کننده اکسسوری‌های دستگاه‌های هوشمند به نام Olixar تصویری رندری از آیفون 11 پرو منتشر کرده و به طور تصادفی یک موضع جالب را هم در آن به نمایش گذاشته است. در تصویر این قاب محافظ و در بخش پنل پشتی، درگاهی برای قلم آیفون در نظر گرفته شده است. البته این درگاه برای قلم مخصوص آیپد  آیپد پرو کمی کوچک به نظر می‌‌رسد. بدین ترتیب اگر تصویر Olixar صحت داشته باشد و تصویر این قاب‌های محافظ که وب‌سایت Mobile Fun منتشر کرده است صحیح باشد، بدین ترتیب کمپانی اپل پشتیبانی از قلم مینی و کوچک را برای آیفون‌های 2019 خود اعلام خواهد کرد. این قاب‌های محافظ در رنگ‌ بندی مشکی، خاکستری و قهوه‌ای توسط Olixar تولید شده است.

image

 

ماه گذشته هم بخش تحقیقاتی Citibank  گزارش کرد که انتظار می‌رود غول کوپرتینویی به زودی پشتیبانی آیفون‌های تازه از قلم اپل (Apple Pencil) را معرفی کند. این قلم ابتدا در سال 2015 معرفی شد و نسل دوم آن هم سال گذشته به همراه تبلت‌های پیشرفته آیپد پرو به بازار راه پیدا کرد. اگر اپل امسال پشتیبانی آیفون از قلم را معرفی کند، درواقع نوعی پاسخ دیر هنگام به قلم S خواهد بود که سامسونگ سال‌ها است به همراه پرچمداران سطح بالای گلکسی نوت خود عرضه می‌کند. البته پیش از آنکه بیش از این هیجان زده شوید، یادتان باشد که کمپانی Olixar قبلا هم مرتکب اشتباهاتی شده است. در ماه مه سال 2018، کمپانی Olixar تصاویر قاب‌های محافظی را منتسب به iPhone SE 2 اپل منتشر کرد، اما این گوشی مفهومی هرگز رسما رونمایی نشد.

Olixar هم به روند نام گذاری تازه برای آیفون‌های اپل اشاره دارد

علاوه بر موضوع احتمال معرفی قلم، باید به نام آیفون در تصویر فوق اشاره کنیم، زیرا کمپانی Olixar مشخصا از این آیفون 2019 تحت عنوان iPhone 11 Pro نام برده است. در ابتدای ماه اوت گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که دو گوشی پرچمدار آیفون امسال با پنل‌های نمایش اولد 5.8 و 6.5 اینچی آیفون 11 و آیفون 11 پرو نامیده می‌شوند. آیفون ارزان قیمت 2019 که به پنل LCD مجهز می‌شود، احتمالا تحت عنوان آیفون 2019 معرفی خواهد شد. هر سه مدل امسال به دوربین اصلی در قالب مربعی مجهز می‌شوند و ماژول هم در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی آن‌ها تعبیه می‌شود. این ماژول در دو آیفون 11 و 11 پرو از سه لنز تشکیل می‌شود. این لنزها 12 مگا پیکسلی استاندارد، 12 مگا پیکسلی تله فوتو با پشتیبانی از بزرگنمایی اپتیکال تا 2 برابر و 12 مگا پیکسلی فوق عریض در نظر گرفته شده‌اند. از طرفی آیفون 2019 در ماژول مربعی خود تنها دو لنز خواهد داشت.

image

 

انتظار می‌رود که آیفون‌های 2019 در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) رسما رونمایی شوند. هر سه مدل از پردازنده A13 Bionic تازه سازنده قدرت می‌گیرند که چیپست 7 نانومتری تولید TSMC به شمار می‌رود. همچنین به طور قطع می‌دانیم که همگی از سیستم عامل تازه اپل به نام iOS 13 بهره می‌برند. پیش از این پرچمداران Mate 20 Pro هوآوی و همچنین پرچمداران سامسونگ امسال با امکان شارژ بی سیم معکوس معرفی شدند. در ادامه آن‌ها گزارش شده است که اپل قصد دارد این امکان محبوب را به آیفون‌های 2019 خود اضافه کند. اگر اپل واقعا قابلیت پشتیبانی از شارژ معکوس بی سیم را به محصولات خود اضافه کند، بدین ترتیب کاربران آیفون قادر خواهند بود ایرپادهای خودشان را درون قاب شارژ بی سیم و همچنین اپل واچ ‌های خود را به کمک آیفون‌های تازه شارژ کنند. از آنجا که گوشی میزبان برای شارژ کردن سایر دستگاه‌ها انرژی منبع خودش را از دست می‌دهد، انتظار می‌رود که اپل باتری‌های بزرگ‌تر و توانمندتری را برایشان در نظر بگیرد. گفته شده است که آیفون 11 پرو 6.5 اینچی احتمالا به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. پیش از این هیچکدام از آیفون‌های اپل با چنین باتری بزرگی معرفی نشده‌اند.

گزارش شده که اپل آداپتور شارژ 18 واتی را برای آیفون‌های 2019 خود در نظر گرفته است. آیفون‌های مدل آیفون 8 و مدل‌های پیش از آن همگی از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند اما آداپتورهای شارژ قبلی همگی توان کمتری معادل 5 وات داشتند. همچنین گفته می‌شود که تبدیل USB Type C به لایتنینگ هم در جعبه این مدل‌ها خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رامتین

۱۳۹۸/۶/۳
خبراشو که میخونی هی حریص تر میشی دوست دارم زودتر رونمایی شه ببینیم چیه