خانهاخبار
هوندا سیویک Si مدل 2020 از راه رسید

هوندا سیویک Si مدل 2020 از راه رسید

شرکت هوندا مدل 2020 یکی از خودروهای محبوب خود را معرفی کرد. هوندا سیویک Si مدل 2020 پیشرفت‌های مناسبی داشته است.
۱۳۹۸/۶/۲

هفته گذشته شرکت هوندا از مدل فیس لیفت سیویک هاچ‌بک 2020 رونمایی کرد و حال دو مدل سیویک Si کوپه و سیویک Si سدان را تحت مدل 2020 معرفی کرده است. این خودروها از تاریخ 6 سپتامبر در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرند. این دو خودروی ژاپنی تغییراتی را در ظاهر خود تجربه کرده‌اند، عملکرد آن‌ها افزایش داشته است و همچنین به تجهیزات ایمنی استاندارد جدیدی مجهز شده‌اند. از نظر ظاهری، هوندا سیویک Si کوپه و سدان مدل 2020 طراحی تهاجمی‌تری دارند. نحوه طراحی چراغ‌های مه‌شکن جلوی این محصولات با تغییر همراه بوده است. جلوپنجره این محصولات نیز بروزرسانی شده است. هوندا نحوه چیدمان چراغ‌های LED این محصولات را تغییر داده است.

در بخش پشتی شاهد حضور سپر جدیدی هستیم که با سپر جلو هماهنگی دارد. هوندا برای مدل 2020 سیویک Si کوپه و سدان رینگ‌های 18 اینچی با رنگ مشکی مات در نظرگرفته که به صورت استاندارد توسط لاستیک‌های چهار فصل دربر گرفته شده‌اند، البته می‌توان برای آن‌ها لاستیک‌های مخصوص تابستان را نیز سفارش داد. در کابین این خودروها با چندین بروزرسانی روبه‌رو هستیم که محسوس‌ترین آن‌ها، صندلی‌های اسپرت‌تر است. صندلی‌ها در مقایسه با گذشته اسپرت‌تر شده‌اند و از دوخت قرمز رنگ بهره می‌برند. برای کیلومترشمار این خودروها نیز از رنگ قرمز استفاده شده است.

image

هوندا سیویک Si مدل 2020 مانند مدل سال گذشته خود به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید 205 اسب بخار قدرت است. این قدرت تولیدی توسط یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. هوندا برای این محصولات دو حالت جدید برای دمپر در نظر گرفته است. گیربکس مورد استفاده در مدل 2020 این خودروها، 6 درصد فاصله کوتاه‌تری در میان دنده‌ها دارد که شتاب آن را بهبود می‌‌دهند.

مدل 2020 هوندا سیویک Si کوپه و سدان به صورت استاندارد دارای سیستم امنیتی هوندا Sensing Suite و فناوری‌های کمک راننده هستند. از این سیستم‌ها می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز جلوگیری از تصادف در بخش جلویی، سیستم کمکی نگهداری خودرو در میان خطوط و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد. قیمت هوندا سیویک Si مدل 2020 کوپه از 25 هزار دلار شروع می‌شود و مدل سدان آن نیز با قیمت پایه 25,200 دلار به فروش می‌رسد. به این مبالغ باید هزینه حمل به مقصد 930 دلاری را نیز اضافه کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)