خانهاخبار
سونی آماده عرضه بازی‌های انحصاری PS4 برای PC است

سونی آماده عرضه بازی‌های انحصاری PS4 برای PC است

به دنبال انتشار Heavy Rain و Beyond: Two Souls حالا سونی اعلام کرده که آماده است تا بازی‌های انحصاری خود را روی پلتفرم‌های بیشتری از جمله PC منتشر کند.
۱۳۹۸/۵/۳۱

در بازاری که اکثر سیستم‌های آن به دنبال شکلی از کراس-پلی در حال حرکت‌اند، سونی بدون شک مقاوم‌ترین کمپانی در برابر این جریان بوده است. آن‌ها معتقدند که PS4 بهترین دستگاه برای گیمینگ است.

با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت مشغول تغییر رویه‌های خود است. به‌تازگی چند بازی جدید که قبلا در انحصار پلی استیشن بود برای کامپیوتر منتشر شده، و بسیاری بر این باورند که این اتفاق نشانه‌ای برای آغاز استراتژی جدید سونی است.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات اخیر انتشار دو بازی انحصاری معروف سونی یعنی Heavy Rain و Beyond: Two Souls است که بالاخره به پلتفرم PC می‌آیند. زمانی که خبر انتشار این دو بازی برای کامپیوتر اعلام شد، بسیاری تصور می‌کردند که این تصمیم از جانب خود استودیو کوآنتیک دریمز گرفته شده، اما تصمیم‌گیری در این زمینه مطمئنا بدون مجوز و تایید سونی ممکن نبوده است.

حالا با توجه به موفقیت این بازی‌ها، در گزارش وبسایت GamesIndustry آمده که آن‌ها مایل به انتشار بازی‌های انحصاری قبلی خود در پلتفرم PC هستند. عضو هیئت جهانی استودیو سرگرمی‌های تعاملی سونی، شان لِیدن، می‌گوید:

ما باید از پلتفرم پلی‌استیشن حمایت کنیم. این مسئله قابل مذاکره نیست. ولی در عین حال در آینده عناوین بیشتری از کلکسیون استودیوهای ما برای گستره بیشتری از کاربران منتشر خواهد شد.

علی‌رغم اعلام این خبر هنوز با قطعیت نمی‌توانیم انتظار عرضه گاد آو وار، بلابورن یا اسپایدرمن را روی PC داشته باشیم. با این حال حداقل می‌دانیم که سونی چنین اقداماتی را در دست بررسی دارد و حالا احتمال عرضه بازی‌های بزرگ پلی استیشن ۴ برای پی‌سی بسیار بالا رفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۶/۱
سونی وظیفه اش هست که برای pcکار کنه
چون بازی های pcهم برای پی اس 4 عرضه کردن