خانهاخبار
آیا به پایان کار سرویس Google Play Music نزدیک شده‌ایم؟

آیا به پایان کار سرویس Google Play Music نزدیک شده‌ایم؟

گوگل مدتی قبل اعلام کرده بود که می‌خواهد یوتیوب موزیک را جایگزین گوگل پلی موزیک کند. حالا تغییراتی در نسخه جدید این برنامه به وجود آمده که می‌تواند نشانه‌ای از آغاز فرآیند توقف کار سرویس پلی موزیک باشد.
۱۳۹۸/۵/۳۱

ابتدای سال جاری گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نهایتا می‌خواهد سرویس گوگل پلی موزیک را با یوتیوب موزیک جایگزین کند. به فاصله کوتاهی پس از انتشار این بیانیه، این کمپانی ابتدا گفت که سرویس Artist Hub از پلی موزیک را متوقف کرده است. حالا وبسایت 9to5Google کشف کرده که گوگل بی‌سروصدا قابلیت اهدای اشتراک را از جدیدترین نسخه اپلیکیشن خود در دستگاه‌های اندرویدی حذف نموده است.

نسخه‌های قبلی گوگل پلی موزیک قابلیتی به نام Send Gift داشت که در بخش General از Music Settings قرار گرفته بود و به کاربران اجازه می‌داد اشتراک یک، سه یا شش ماهه به خانواده و دوستان خود هدیه دهند. اکنون در جدیدترین نسخه پلی موزیک به شماره ۸.۲۱ که هفته پیش منتشر شد، این قابلیت به طور کامل حذف شده است.

البته اگر نسخه‌های قدیمی‌تر گوگل پلی موزیک را داشته باشید می‌توانید این اشتراک‌ها را هدیه دهید. علاوه بر این، از طریق اپلیکیشن وب پلی موزیک هم قادر به هدیه دادن اشتراک خواهید بود.

با این حال در وبسایت پشتیبانی گوگل در بخش ارسال هدیه با ایمیل ذکر شده که امکان دریافت اشتراک پلی موزیک دیگر از طریق هدیه وجود ندارد. از آن‌جایی که پلی موزیک به‌زودی قرار است با یوتیوب موزیک جایگزین شود، این احتمال وجود دارد که قابلیت اهدای اشتراک در آینده به سرویس استریم موزیک جدید گوگل اضافه گردد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Seven son

۱۳۹۸/۵/۳۱
Samsung music رو ترجیح میدم