خانهاخبار
تصاویر واقعی گوشی Redmi 8A به اینترنت راه پیدا کرد

تصاویر واقعی گوشی Redmi 8A به اینترنت راه پیدا کرد

به تازگی تصاویری از یک گوشی هوشمند ردمی در فضای مجازی منتشر شده است. به نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به گوشی Redmi 8A باشد.
۱۳۹۸/۵/۲۸

در گذشته شرکت شیائومی خبر از توسعه یک گوشی هوشمند جدید با سنسور 64 مگاپیکسلی داده بود. پس از انتشار این خبر، شایعات به توسعه محصولی از سوی ردمی با این سنسور اشاره کردند. دیروز یک دستگاه جدید ردمی در TENAA مشاهده شد. این گوشی هوشمند دارای شماره مدل M1908C3IC بوده و از برش نمایشگر قطره‌ای به همراه دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد. لوگوی ردمی روی پنل پشتی و جلویی این اسمارت فون به چشم می‌خورد و همچنین روی پنل پشتی آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. به تازگی اولین تصاویر واقعی گوشی Redmi 8A به اینترنت راه پیدا کرده است.

دستگاه موجود در این تصاویر مانند عکس‌های منتشر شده از سوی TENAA، دارای دوربین اصلی دوگانه، فلاش LED و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود است. دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت این اسمارت فون در مرکز پنل پشتی آن قرار دارد که با محصولات قدیمی این برند متفاوت است. محل قرارگیری لوگوی ردمی نیز در این تصاویر تفاوتی با TENAA ندارد. با توجه به این تصاویر، گوشی Redmi 8A در رنگ قرمز تیره روانه بازار می‌شود. لازم به ذکر است؛ این احتمال وجود دارد که تصاویر منتشر شده مربوط به ردمی 8 باشد.

image

این گوشی هوشمند ردمی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده؛ با این حال در نسخه‌های دیگر نیز وارد بازار می‌شود. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست اسنپدراگون 439 تامین می‌شود و ردمی برای آن یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. انتظار می‌رود یکی از سنسورهای دوربین اصلی، 64 مگاپیکسلی باشد، البته نمی‌توان در حال حاضر این موضوع را تایید کرد.

بر اساس گزارش‌های اولیه، گوشی هوشمند ردمی با دوربین 64 مگاپیکسلی دارای برش نمایشگر قطره‌ای است. علاوه بر این موضوع، شایعات به تامین قدرت آن توسط چیپست مدیاتک هلیو G90T نیز اشاره کرده بودند. مدیر عمومی برند ردمی از شروع تولید انبوه این محصول از نزدیک یک ماه پیش خبر داده بود. Lu Weibing به این موضوع اشاره کرده بود که تعداد کافی از این دستگاه برای فروش اولیه به تولید می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)