خانهاخبار
گوشی HTC Wildfire x با دوربین سه گانه و پردازنده helio P22 معرفی شد

گوشی HTC Wildfire x با دوربین سه گانه و پردازنده helio P22 معرفی شد

شرکت HTC مدت هاست که از دوران طلایی خود فاصله گرفته است و بخش بزرگی از بازار گوشی های هوشمند را به دیگر شرکت ها واگذار کرده است اما این شرکت اخیرا سعی کرده تغییرات عمده ای در سیاست کاری خود به وجود آورد.
۱۳۹۸/۵/۲۴

شرکت HTC جولای سال گذشته از بازار موبایل کشور هند خارج شد اما این شرکت چند روز پیش با معرفی گوشی جدیدی ورود دوباره خود به این بازار را اعلام کرد. این گوشی هوشمند جدید Wildfire X نام دارد و اکنون به صورت رسمی معرفی شده است. با این حال این گوشی توسط HTC ساخته نشده و در اصل شرکت سازنده آن کمپانی چینیای به نام inOne smart technology است که نام برند مذکور را برای کشور هند لایسنس کرده است.
گوشی HTC Wildfire x توسط پردازنده helio P22 تغذیه میشود و دو نوع ظرفیت حافظه برای آن در نظر گرفته شده است که یک مدل شامل رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و مدل دیگر ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. علاوه بر موارد فوق، این گوشی دارای اسلات میکرو اس دی است که می توان از طریق آن حافظه گوشی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد. در سوی دیگر اندروید ۹ پای به عنوان سیستم عامل این گوشی قرار گرفته شده است.

image


صفحه نمایش این گوشی سایزی برابر با ۶.۲ اینچ دارد و وضوح آن از نوع HD+ است و نسبت نمایشگر به بدنه آن به ۸۸ درصد میرسد. این گوشی در بالای نمایشگر خود یک ناچ کوچک دارد که در واقع محل قرارگیری دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است. در پشت گوشی نیز شاهد حسگر اثر انگشت فیزیکی به همراه دوربین سه گانه آن هستیم.
دوربین این گوشی سه ماژول دارد که سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است و سنسور ۸ مگاپیکسلی قابلیت تله فوتو دارد و سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق استفاده میشود.
این گوشی همچنین با یک وسیله جانبی به نام mybuddy باندل خواهد شد که برای موقعیت های اضطراری کاربرد دارد و موقعیت شما را با دوستان نزدیک و خانواده به اشتراک می گذارد.
این گوشی از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری بهره می برد و تنها در رنگ ابی عرضه می شود.

image


مدل ۳۲ گیگابایتی قیمتی برابر با ۱۵۵ دلار دارد در حالی که قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۱۹۵ دلار است. هر چند قرار است هر دو مدل برای مدت محدودی ۱۴ دلار ارزان تر به فروش برسند. این گوشی از تاریخ ۲۲ آگوست در کشور هند موجود می شود.
علاوه بر موارد فوق این گوشی تا یک سال شامل گارانتی می شود و تا شش ماه دارای بیمه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Jamal.k

۱۳۹۸/۵/۲۵
امیدوارم اچ تی سی با سری محبوب خودش دوباره به اوج برگرده دوباره تو دنیا بدرخشه

Sina_H

۱۳۹۸/۵/۲۴
واقعا خوشحالم که HTC دوباره به صحنه برگشته.ولی ای کاش گوگل صاحبش نبود و گکشی هاشو خودش تولید میکرد چون اگه به گذشته نگاه کنیم توی دوران اوجش بهترین طراحیا مال HTCبودن.از سال ۲۰۱۴ به بعد دیگه گند زد بیچاره....حیف

محمد

۱۳۹۸/۵/۲۴
هیچ بویی از اصالت وایدفایر نبرده !
وایدفایر بدنه بسیار کوچکی داره ، بدنه آلمنیومی + خوش دست و خوش ساخت + سخت افزار بسیار خوب و اقتصادی
حیف اسم وایدفایر رو روی این گذاشت !